A kedy sa tie husté intervaly električiek zrušili? Lebo dakedy kúsok po 1990 bol zavedený 12 minútový interval v PD a dakto písal, že pred tým ako k tomu došlo, bol interval 15 minút.
Čo takto vyhľadať v správach na imhd? Defakto 28.6.2003 bola zmenená výprava a prekopané všetky grafikony, ale čo do intervalu na letné prázdniny bol vždy 15 min, teda de iure návrat celodenného intervalu 12 min bol až k septembru 2003.
No do Dúbravky vtedy premávala aj L1.
Btw keď sa u električiek prešlo na jednotný interval v celej sieti (dá sa pohľadať tu v histórií) tak to bol celodenný 12 minút, ako teraz. Až zmenou z februára (alebo marca?) 1997 sa prešlo na interval 10minút v špičke, 15 v sedle. Vtedy sa zrušila L10.
na Vajnorskej jazdili linky : 2,4,6,10 a 14, neskôr zanikla L14 (cca začiatok 90. roky), potom zanikla aj L10, keďže na L2 a 10 premávali sóla, tak sa vytvorili na L2 dvojičky. Neskôr sóla zmizli aj z L8 a začali tam jazdiť Kačice.
Ten interval bol preto taký hustý lebo ak sa dobre pamätám tak v pracovné dni jazdili električky v intervaloch 10/15/10 čo bolo 18 spojov v špičke na hodinu pri troch linkách na radiálu (v KV to bolo 18 + 12).
Pán kolega, netrepte nezmysly. Linka 12 mala špičkový interval 4 minúty, jazdilo na nej 24 poradí. 11 neviem, tú som tak často nejazdil ale mala tuším 16 poradí v špičke, takže tiež tak nejako.
Občasná trvalá zápcha pri Tresku bola spôsobená saturáciou trate na Špitálskej.
aha, čiže busy, čo idú cez Pridánky aj smer Patrónka vlastne vôbec nejdú po diaľnici... ak som to dobre pochopil.
Re #149600 kacka: tak tú jednu plechovú tabuľu by snáď uniesla, ale čo takto prístrešok JCD aj s radiopointom - nebude? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike