Reakcia na: 810zssk #149552:
tak pre tých čo prestupujú by to bolo relatívne jedno či na Šafku alebo Nový most, tým by to dajme tomu nevadilo... Ale aj tak si zober koľko trvá presun od výstupišťa pod Nový mostom, keď sa tam ide cez 2 semafory a pri tomto úžasnom intervale električiek by to veru nebolo bohviečo ? ďalej tie "otočky" ako si navrhol L11 a 14 tu už kedysi mali myslím L6 a 7. Osobne si nepamätám na to, viem to len z historických máp MHD a tiež sa to tu preberalo, pričom padla poznámka, že L6 a 7 jazdili ten okružný úsek prázdne až poloprázdne
frenky
Ono podla mna L32 nema opodstatnenie vo vecernych hodinach ani teraz. Tych 10 max. 20 ludi v spoji, co sa vezie v useku Molecova-Hl.st. po 20:30 v OBOCH smeroch je podla mna v dnesnej dobe dost slaby argument nato, aby ostavala takato linka premavat aj v neskorych vecernych hodinach.
Co sa vikendov tyka, vzdy je moznost zvozu studakov od vlakov k Druzbe extra autobusovou linkou, nieco na sposob 131/141, pripadne, ked by som chcel byt velmi zly, zamyslal sa niekto niekedy nad tym, preco 131 stoji na Lafranconi? Aby mohli studaci byvajuci na Druzbe prestupit na elektricku/bus a tu jednu zastavku sa odviezt. Lenze to by to nemohlo byt vsetko tupe ako poleno, oni radsej budu cakat na stanici 30min na dalsi spoj 32ky, kam sa mozno natrepu. A tych zopar ludi, co chce nahodou cestovat z inych zastavok po trase smerom na DD nema sancu.