Reakcia na: eripmav #148646:
A bratislavské električky podľa Teba prepravujú aj náklad? Máš tiež pocit, že by sa bratislavské električky skladali z cca 10 vozňových súprav, pričom každý vozeň by prepravil cca 80 cestujúcich? Prepravnú kapacitu nerobí len interval... Koridor sa rekonštruuje na 85% z peňazí EÚ, lenže Bratislava (resp. bratislavský VÚC) peniaze z EÚ dostať nemôže. Keby otázka znela "Prečo sa peniaze vyhodené na fickoidné populistické predvianočné dôchodcovské príspevky radšej nepoužili na stavbu električkových tratí v BA?", to by som bral, ale železničné koridory sú vec zmyselná a možno šanca pre železnice "chytiť posledný vlak". Teda za predpokladu, že tam niekedy tých 160 km/h naozaj jazdiť budú.
eripmav
1. Bratislava ako VUC, zlucenim funkcie magistratu a VUC - konecne logika a spravodlivost a aj znacna uspora byrokratickych darmozracov... zrusenie mestskych casti je uz znacna trufalost na tento bordelistan... samozrejme to este neriesi to ze stat dotuje ZSR a ZSSK a tie zabezpecuju tiez VHD niekde... takze nejaka priama dotacia statu na kolajovu dopravu (napriklad 1/10 dotacie do ZSR a ZSSK priamo pre DPB na kolajovu dopravu)
2. ine riesenia su len polovicate a horsie... ale napriklad ja byt primator, tak udrzbu a spravu ciest I., II. a III. triedy dam na starosti tomu komu patri, ak sa nesplni bod 1. alebo nedostanem adekvatne peniaze. Rovnako s verejnou dopravou - poziadam VUC aby sa podielal na VHD vo svojom kraji laskavo, alebo to prenecham VUC...