Lebo Dvornyaga ako správny modrogum si predstavuje, že všetci cestujú iba medzi uzlami VHD, prípadne aj ND (viď niekdajšie požiadavky na pravidelné priame spoje z Petržalky na Rendez).
mame karosy, ikarusy, sory, mercedes, solaris, tedom a tambus. Karosy, ikarusy a tamy idu pomaly prec, ostanu 4 typy, mame par tedomov a solarisov a hlavne vozidla budu skor mercedesy a hlavne sory - amas 1 typ vozidla ako hlavny (snad som nezabudol na nic - berte to tak trochu s rezervou ? )
keď sa pozrieme ako prebieha obnova vozového parku u autobusov, tak autobusovú dopravu podporovať je najväčšia debilina. Autobusy treba obnovovať každých 8 rokov, čo u nás dodržať aj čas 10 rokov je MISSION IMPOSSIBLE. Máme jedno šťastie, že električky majú väčšiu "trvanlivosť" a vydržia desiatky rokov. Ešte keď sa pozriem, že na Slovensku sa zmôžeme akurát tak na Shitelisy a SOCky, tak mi stačí... no a ešte zopár Tedomov, čo ale nechápem prečo nemôžme mať krátke vozidlá od najviac dvoch výrobcov.
L133 by mohla mat 10min interval ráno s kapacitnejsimi vozidlami a poobede 12min interval, L17 má svoje výhody keď otvoria tunel tak je dosť užitočna, posilnuje interval L5...
X študentov používa L84, vystúpi na Bulíkovej a kúsok sa prejde pešo, podchodom pod Dolnozemskú a sú pri škole... čo majú hovoriť študenti MATFYZ alebo internátna ZŠ pre slabozrakých a nevidiacich, kde kým nevznikla L139 tak museli pracne šlapať...
však neviem či je pre magoriát a DPB taký neprekonateľný problém spraviť image nášmu mestu v očiach turistov tým, že by sme vyčlenili jedno 9.5 vozidlo rady BN na linku letisko - AS. Predsa všetky tie namotávky o atraktívnom meste a Little Pig City... Takto sa rozhodne mesto ktoré chce niečo znamenať nechová. Keby autobus stál na letisku - AS Bajkalská - Trnavské mýto - AS, teda dve zastávky po trase, tak by nikomu z riti neodpadlo. Aj tak máme podľa mňa 9.5 prebytok
Ked nejaké podnety riešia tak to len tie,že sa ľudia sťažujú na preplnené BUSy,tbusy a eliny.Keby sme ich zaujímali tak už dávno jazdia CapaCity a SORky ? a to nehovorím o sťažnostich čo sa týka samotných liniek.
Napr:Pamätáš sa na tú haváriu #2636 s lokomotívou na Ivanskej ceste?Cca týždeň po nej sa presmerovávala L67na Astronomickú.Jedna pani sa na Clementisovej rozčuľovala na to ako to,že L67 je presmerovaná a že o tom nie je oznam(v deň ked začala jazdiť po novej trase) ? Zhodou okolností som takisto potreboval ísť 67čkou a tiež som bol nemilo prekvapený.Samozrejme ani dispečeri tam neboli tak čo sme tam stáli sme sa mohli len rozčuľovať nad neschopnosťou DPB ? ? Keby ich tam aspoň poslali bolo by to stálke lepšie ako to,že nikto nikomu nič nepovedal a neoznámil ?
A tie Dlhodielské linky?Absolútnz nezmysel.Nech sa zlúči L135 a L35 tak ako si to tu navrhol.Namiesto hentých Dlhodielských a Karloveských hovadín mohli zriadiť linku Letisko-AS Mlynské Nivy ☠ Ja neviem vysvetlí mi tu dakto v čom sú DD výnimočné? Okrem toho,že tam bývajú takmer všetci mestskí poslanci a B.Z ? ?
teraz sa to da aj za menej minut stihat,kedze idu vsetky eliny nabrezim,ale skus to absolvovat vecer po 19tej - no to je otras ? . S 35/135 suhlas - zlucit, 36 zrusit, 139 ponechat , 133 zredukovat poobede hlavne - aj tak sa tym cca 50 % vyvaza z pod mosta ( rano opacnym smerom aj viac % )
Re #148427 Hugino : Podla teba je hadam vsetko zbytocne v Karlovke ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.