Hmm, takže toto som našiel v najnovšom vydaní magazínu Hviezdy ciest (vydáva ho Motor-Car Wiesenthal & Co, ... ).
"NP autobus Mercedes-Benz Citaro sa mesiac testuje na vybraných najnáročnejších trasách bratislavskej MHD. Ako uviedol gen. riad. DPB Ing. K. Zachar, cieľom je najmä porovnať uplatnenie obdobného typu autobusu s doteraz využívanými kĺbovými a na záver o tom informovať verejnosť.
Trojnápravový Mercedes Citaro má na zadnej poslednej vlečenej náprave riadenie. Pri zapnutí tohto riadenia sa znižuje polomer jeho zatáčania. Vypnutím sa zasa eliminuje vybočovanie zadnej časti..... Autobus poháňa radový horizontálne uložený 6-valec 11.98litra, 220 kW (299k). Odvezie celkovo 129 pasažierov, z nich 46 má miesta na sedenie. Životnosť tohto vozidla prestavuje minimálne milión najazdených kilometrov".
"NP autobus Mercedes-Benz Citaro sa mesiac testuje na vybraných najnáročnejších trasách bratislavskej MHD. Ako uviedol gen. riad. DPB Ing. K. Zachar, cieľom je najmä porovnať uplatnenie obdobného typu autobusu s doteraz využívanými kĺbovými a na záver o tom informovať verejnosť.
Trojnápravový Mercedes Citaro má na zadnej poslednej vlečenej náprave riadenie. Pri zapnutí tohto riadenia sa znižuje polomer jeho zatáčania. Vypnutím sa zasa eliminuje vybočovanie zadnej časti..... Autobus poháňa radový horizontálne uložený 6-valec 11.98litra, 220 kW (299k). Odvezie celkovo 129 pasažierov, z nich 46 má miesta na sedenie. Životnosť tohto vozidla prestavuje minimálne milión najazdených kilometrov".
Martyk