Keď ale by mal byť na L133- 12min interval v rannej a poobednajsej spicke aby tam boli kapacitnejsie vozidla napr. nech tam kludne daju aj 18m karosy, srat na nizkopodlaznost, alebo ked uz dojdu sory18NB tak 6 vozidiel dať na l133, 5+1 záložné, lebo v den otvorenia Eurovei už z prvej zástavky chodili na 30 percent plné a to tedomy, nápor cestujúcich sa ešte zväčší v úseku pribinova-malá scéna-nový most, súhlasím s tebou:
ranná špička- 12min.
sedlo- 30 min
od 13:30 do 15:00- 15 min.
od 15:00 do 19:00- 12min.
od 19:00 do 21:00- 30min.
Re #147032 luky133: trolejbusy by mali význam keby vodiči na molecovej počkali na cestujúcich ktorý stoja na prechode(niektorý to robia), väčšina ľudí sa vtlačí do 32 a 133, nie aby počkali na L33 ktorá je prázdna,...
Záver: na molecovej by mala stáť iba 33, využiť neexistujúcu zástavku Ladislava sáru do ktorej sa minulý rok vložili peniaze a tam by zastavovali 32,133. A linka 33 by znova mala zmysel.
Ludia do OC moc doobeda nechodia. Podvecer to uz bolo celkom plne (hoci sa dalo v pohode hybat, co je vdaka tomu ze Eurovea je rozumne naprojektovana)... Niektore spoje 66ky boli riadne nabalikovane.
Tak mi napadlo, keďže bola pre 133-ku zrušená konečná "Nová budova SND" pri vchode do DPB, ale zároveň 133-ka aj 28-ka v smere k Malej scéne okolo prechádza:
Čo myslíte, bolo by možné, reálne a rozumné pred DPB zriadiť zastávku na znamenie približne na úrovni toho zrušeného nástupišťa "Nová budova SND" Podľa mňa áno. Ale nazval by som tú zastávku buď "DPB" alebo "Landererova", keďže SND má hlavný vchod smerom od Eurovei.
Takto by bola ako-tak aspoň v smere do centra mesta zabezpečená možnosť prestupu z 88-ky na 133-ku, ako aj 28-ku.
Inak, pre 133-ku (kvôli nižšej kapacite obratiska Kuklovská a ranným zápcham) by nebolo možné konečnú "Pribinova" spraviť iba ako priebežnú? Keby bola priebežná, bol by obojsmerne zabezpečený aký-taký prestup na 88-ku na tej mnou navrhovanej zastávke na znamenie pred sídlom DPB.
Je mi jasné, že 28-ka vzhľadom na dĺžku jej trasy nemôže mať Pribinovu ako priebežnú.
to ma DPB tolko penazí ,ked môže davat MB capacity na linku 92 a vezie sa v ňom 12 ludí.Myslim ,že su aj viac vyťažené linky ,kde by sa mohol viac využit.Videný dnes na linke 92 pri Tescu Lamač smer VW o17.15 hod.
a) Platí tá povinnosť, že keď vozidlo na zastávke je tretie v poradí (napr. na Patrónke), tak že potom musí znova zastaviť pri označníku? Je tam rozdiel či sú to napr. 3 krátke vozy za sebou alebo 3 klbáky?
b) A tie predčasné odchody sú teda dovolené od 1 do 59 sekúnd? Aj na nočákoch? A maximálne meškanie bez opodstatneného dôvodu je 3 minúty?
Prekvapilo ma dnes doobeda pri ceste do / z Eurovei, že 28-ky vôbec neboli plné - skôr naopak. ? A aj v Eurovei sa dalo v pohode hýbať.
Kazda taka firma ma povinnost v obchodnom vestniku (http://www.justice.gov.sk/yyyy.aspx) publikovat internetovu adresu, kde je zverejnena vyrocna sprava.
Ten CP L44 stojí za veľké h... ? to sú v DPB tak lakomí, že nevedia tam hodiť o jeden minibus viac a tak sprostí, že kvôli jednej zastávke pri kostole rozhádžu celý CP? ? nádherné intervaly sa nám to črtajú, obdobný príklad je L41
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mischo1
ranná špička- 12min.
sedlo- 30 min
od 13:30 do 15:00- 15 min.
od 15:00 do 19:00- 12min.
od 19:00 do 21:00- 30min.
Re #147032 luky133: trolejbusy by mali význam keby vodiči na molecovej počkali na cestujúcich ktorý stoja na prechode(niektorý to robia), väčšina ľudí sa vtlačí do 32 a 133, nie aby počkali na L33 ktorá je prázdna,...
Záver: na molecovej by mala stáť iba 33, využiť neexistujúcu zástavku Ladislava sáru do ktorej sa minulý rok vložili peniaze a tam by zastavovali 32,133. A linka 33 by znova mala zmysel.