Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Joyki #146509:
No asi tak, ze to tam budu postupne od aprila davat a spustia to v novembri 🙂 Inak, odkial to mas, ak sa smiem spytat? 🙂
Reakcia na: Ike #146508:
Ak je problem s tym ako DPB tie peniaze mina tak treba vymenit vedenie. Mesto na to ma pravomoci, vsak je majitel tej firmy.
Reakcia na: Joyki #146512:
hlavne nech sú už konečne linky prímestskej dopravy očíslované... pre mňa za mňa aj Jožko-Mrkvička-test 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #146511:
Kiež by!!! Žial však s prichodom integrovanej dopravy pridu sem aj produkty EMtest. ? no ale dúfať zas môžeme ?
Reakcia na: Joyki #146509:
Že by sa už začalo konečne niečo robiť?
Reakcia na: 810zssk #146507:
dajme tomu, že necháme oblbovať, že nemáme peniaze, tak by som uznal, že kupujú len SORky. ANTI-vsetko ista som preto, lebo si nečítaš celé moje príspevky a musím tu tebe a ešte pár týpkom všetko vysvetľovať aspoň 2-3x a potom to vyzerá, že v kuse spamujem... a aj tak to nepomôže.
Inak vraj BID začne "usádzať" koncové zariadenia pre tarifno-inf. systém od aprila až do oktobra... ❓ ❓ a "inštalácia" prebehne v novembri a na začatku decembra ❓ ❓ (tiež neviem čo to má znamenať. Podľa tohto tam demontujú označovače, usadia nové a do 13. decembra budú nefunkčné, lebo tak to píšu.) ?
Reakcia na: 810zssk #146500:
Dôležitým faktom je aj to, že niekedy aj DPB nehospodári s peniazmi ekonomicky a racionálne a možno mesto odmieta vo väčšej miere dotovať DPB.
Reakcia na: no.ev.di. #146506:
Ako sme na tom financne, pouc ma?

Lebo ja vidim ako mesto mina na nezmysly a v takom pripade neberiem ze nemaju peniaze.

A este jedna poznamka: Ty nie si "ANTI-SOR-ista", ty si "ANTI-VSETKO-ista".
Reakcia na: 810zssk #146505:
možno sú na ceste kto vie... aj napriek tomu, že som taký ANTI-SOR-ista, tak vzhľadom na situáciu ako sme na tom finančne by uprednostnil 140 SORov a NULA ks Capacity, ušetrilo by sa a boli by peniaze na druhú t-bus stopu na Patrónke možno aj, alebo na ďalších 10 SOR NB 18 CITY. Inak nie je tam trošku podoba v tom prednom čele radu NB a Ikarusov 4xx?
Reakcia na: no.ev.di. #146504:
Pokial viem, hovorilo sa ze do aprila by uz tu mali byt aj SORky.
Reakcia na: 810zssk #146503:
hmm, kľudne tender ktorý vyhral SOR mohol byť na 100ks + 50ks opcia a bolo by po probléme, aj keď Capacity už dodal prvé vozidlá a SOR akosi nič, či DPB ešte nezadal SORu príkaz na výrobu?
Reakcia na: m@rtin #146497:
Investicia do kvality MHD je vhodne vyuzitie prostriedkov. Akurat namiesto CapaCity mali kupit Citaro...
Reakcia na: m@rtin #146494:
Tomu sa hovori obnova vozoveho parku, navyse si pouzil extremny pripad zleho stavu voza.
Reakcia na: m@rtin #146490:
K tomu prvemu, mas pravdu, prehliadol som to.

Ad. KE: Ako som uz myslim napisal, nie je to len o pocte NP vozov, su aj ine parametre. Na priklade BA vs BB: Je ine ist klbovou Karosou vo vynikajucom stave po plynofikacii a ine ist polorozpadnutym vrakom co SAD ZV nasli niekde v CR... Preto som napisal ze BA ma lepsi vozovy park ako BB aj ked v autobusoch ma mozno percentualne menej NP vozov.

Este raz: NIE JE to len o NP vozoch.
Reakcia na: ufo #146488:
Suhlas.
Treba si uvedomit dve veci:
- Nie je to taka tragedia ako sa snazi navodit m@rtin
- Peniaze mesto ma, len ich pouziva na vtakoviny
Reakcia na: Valec #146491:
Dobrý nápad. Odporúčam niekedy na jeseň, pred voľbami 🙂
Reakcia na: m@rtin #146497:
kiežby také porovnanie napadlo aj ľudí na magistráte a v DPB tak sme tento rok nemuseli škrtať z plánov čo sa týkalo opráv tratí a nákupov nových vozidiel. Trebars mohlo za tie peniaze byť prepojenie t-bus trate z DD na Patrónku
Reakcia na: ufo #146488:

Proč utíkáš od tématu. Já nepíšu nic o nějaké republice. Já se snažím určitým nechápajícím lidem vysvětlit, že dopravní podniky volí cestu kompromisu. Že SOR samozřejmě kompromis je, protože umožnujě dopravci získat nový vozidlo, který splňuje normy a má stejnou životnost, co ostatní konkurence, ale je výrazně lacinější. Stejně tak se chovají dopravci u nás, v Polsku, u vás nebo v Rumunsku. Stejně tak se ty chováš i doma a když nemás na Mercedes, koupíš si holt třeba Cee´da. nebo si koupíš Mercedes, ale budeš žít v garsonce na nejpodřadnějšim bratislavskym sídlišti a pár let jíst jenom vařený zemiaky. Píšu to dost srozumitelně?

Napíšu to po stopadesáté páté:
40 Mercedesů Capacity nebo 40 Sorů NB18,5 = 272 milionů korun rozdíl.
272 milionů se dá třeba napsat i jinak. Třeba takhle:
18 tramvají T3R.PLF
55 autobusů SOR NB12
4 tramvaje 15T
20 trolejbusů Škoda 27Tr
7 tramvají vario LF3
2 km zrekonstruované tramvajové tratě včetně nových zastávek
Reakcia na: m@rtin #146494:
ešte k tým fotkám ti poviem toľko, že akonáhle sa ľudia (resp. vandali) oklepú z eufórie okolo tých Meďákov, tak budú aj Capacity vyzerať vzadu ako priestor na rozpisovanie fixiek a pod. (hlavne keď ľudia zistia, že ich je taký smiešny počet).V Petržalských SORkách 10.5 BN je už tiež dačo vzadu počmárané a dokonca aj jedno sedadlo akýsi debil rozrezal, takže na čmáranie a ničenie postačí nám vlastne aj SOR za lacnejší peniaz.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.