Reakcia na: S499.1023 #146214:
Čo sa týka Brna, tak je jasné, že kde to terén vyžaduje, tak je trať na estakáde, moste, nadjazde alebo v podjazde. Lenže sám dobre vieš, ako si predstavuje Petržalská samospráva tú trať celú od Viedenskej cesty po Janíkov dvor na pilieroch, úplne celú, alebo aspoň taký bol prvotný ich plán, že to presadia, tak neviem načo hráš, že nevieš. Celá trať na estakáde je somarina už len z dôvodu, že telesne postihnutí občania budú msť sťažený prístup na zastávky a nechávať im to na výťah (viď lávky ponad diaľnicu) je priveľká odvaha. Jedna lávka ponad Einsteinku má výťahy a tie sú v otrasnom stave. V mieste mimoúrovňového križovania navrhujem cestu nadvihnúť mierne a mierne električku zapustiť, alebo naopak, aby nevyzerala električková trať ako húsenková dráha.Čo sa týka údržby SORiek, tak je to známe, že sú menej náročnejšie na údržbu, chceš povedať, že SORka vyžaduje toľko pozornosti údržbárov čo napr. Solaris, MAN, Mercedes a iné vozidlá?
TeBeCe