Reakcia na: tr3mp #14571:
Priznavam ze presen uzemne riesenie krizovatky na Patronke s prepojenim na dialnicu nepoznam (akurat som pocul ze krizovatka na Patronke sa ma v najblizsom obdobi zasadne prebudovat), ale nie je mi jasne ako sa bude jazdit IGK/busmi napr. od Patronky k Botanickej zahrade. Ved to bude musiet prekrizovat trasu buducej dialnice. Bude to riesene mimourovnono? A ako sa potom dostanem z patronky na dialnicu? A z dialnice k botanicej? Dajaka vizualizacia by mi pomohla, neviete niekto o nejakej? - nemam teraz cas ju hladat po webe.Ale skoda, tie troliky na dialnici by sa mi pacili... ;-))
Zase sa myslienka eliny do Petrzalky vzdiali realite a pomoze sa IGK.
Len stale celkom nechapem podla coho sa urcila vyska transferu, posledne roky sa len valorizuje.
a vsimam si, ako zvlada suprava T6 jazdu do/z kopca v Dubravke, kde je prevysenie stupanie mensie. (teraz pliz zabudnime ako co slape v Brne a Prahe - tam je asi ina udrzba, alebo co, neviem, berme v uvahu status quo v BA). Uvediem jeden priklad zo vcerajska. Mal som supravu 7931/32 tusim (nechce sa mi pozret, ale to je detail). Zamerne som si vsimal ako to slo, ked bola prazdna, poloprazdna a plna. Rozbeh ako prazdna zvladala, ale bol to pôrod na moj vkus (zastavka Svantnerova). Ked bola plna, tak som uvazoval, ci nevystupim a nepomozem jej tym, ze ju potlacim. No ano, rozbehlo sa to, ale AKO ! Brzdenie - ci plna, ci prazdna - brzdy mala tak na hovno nastavene, ze ak som chcel zastavit pri terciku, tak som musel zacat brzdit uz pri Saratove.
J