Reakcia na: luky133 #145467:
"Linka 132 ževraj neprešla" no to je neuveriteľné ? snáď na to majú nejaký veľmi vážny dôvod, lebo inak bude zle 
Re #145469 Mike & Re #145451: "L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni" akurát tak preto, že DPB už nemá kĺbové busy, ktoré by tam nasadil. keď budú, int. sa natiahne, neboj sa...
myslím si, že ešte pred logom by sme mohli začať predajom Recaru, keďže "DPB sa chce koncentrovať iba na dopravu", môžeme pokračovať 901 Wolfs, neskôr 901 Hainb, ktorá "sa má zaplatiť z cestovného" o čom veľmi pochybujem a nikto z DPB doteraz nezverejnil, aké sú náklady a výnosy na túto linku
no a potom už klasiky typu rekonštrukcia kĺbových karos za cca 6,5 mil Sk/kus, lebo "po reko sú to úplne nové vozy", to, že sa do 3-4 rokov zlomia už nevadí, nákup BN 9,5 namiesto NP kĺbových Tbusov, zbabraný tender "odďaľovaný pre mimoriadne kvalitnú prípravu", tender "sor na mieru do 11 m" tender "na mieru s kapacitou 186", nákup 12m bez tendra, tender na leasing 12m pôvodne za 170 mil., cena bola tuším prekročená o cca 20%, no neskôr sa "našli peniaze" na 400... nákup mini/mikrobusov tuším bez tendra, záhadne "výhodná" kúpa toho vozu na odťahovanie, no a ešte nevyčíslené náklady na zbytočnú zmenu loga pričom kruh má strany 4:3 ?... uniformy, "kde vodiči cez vianoce pribrali" si už tuším spomenul... a ešte vyhodenie Xtis € na nálepky "kompletne vydezinfikované vozidlo"... a zmena prestupného 10 min na neprestupný 15... to len tak v skratke o kvalite činnosti BZ
Re #145477 MatejBA: a za ani jeden DPB nemusel platiť ? keďže jeden bol od ikei a druhý tam zadarmo z BB - tomu sa hovorí manažér, ešte tak 200-300 rokov a budeme mať kompletne "obnovený" park kĺbov ?
Re #145518 ivanbuto: keď vidím spojenie "stavba + IPR Slovakia", tak mi to vždy evokuje posunutie termínu dokončenia (v lepšom prípade) o 2-3 roky ? nemajú náhodou títo "budovatelia" Hodžovho nám. stavať aj na Račku tam na rohu s Mýtnou a Radlinského? resp. nemali to už mať hotové? ?
Valec
Dopravný podnik mesta Bratislavy (DPMB) vznikol 1.7.1953 premenovaním vtedajších Dopravných závodov hl. m. Bratislavy (DOZÁB). Od 1.1.1987 bol pod názvom Dopravné závody hl. mesta SSR Bratislavy, koncernový podnik začlenený do koncernu Dopravné podniky hl. mesta SSR Bratislavy (kde figurovali aj ďalšie koncernové podniky - tuším že aj napr. dnešné OLO). Tento koncern ukončil svoju činnosť k 30.6.1989, jednotlivé koncerny sa spätne osamostatnili a z koncernu zabezpečujúceho MHD sa stal od 1.7.1989 stal Dopravný podnik Bratislava, š.p. (DPB). Teda odhliadnuc od právnej formy existuje DPB pod týmto menom už takmer 21 rokov.