Tak pre nechápavého po lopate: Po slovensky nie je možné SA uvedomiť, je možné SI uvedomiť NIEČO. Pravdepodobne si to cxhcel použiť vo význame "ľudia by sa mali spamätať" a vytvoril si paskvil.
Už sa ani nepamätám, koľkokrát som sa ti POKÚSIL vysvetliť, že nejde o design ale o konštrukciu, že BN a NB sú dva odlišné typové rady. Nemá to zmysel. Bodka.
Funkčný mail mám, je to s499(bodka)1023(rybička)seznam(bodka)cz. Ale radšej by som bol, keby sa fórum touto témou zahltilo, keďže to tu evidentne zaujíma viac ľudí.
najlepšie sú posledné dve vety:
"Hoci je obnova vozidlového parku kĺbových autobusov nepostačujúca, pri trolejbusoch a električkách je situácia ešte horšia. Za uplynulých 10 rokov sa zakúpilo iba 7 nízkopodlažných trolejbusov (z nich 6 nahradilo autobusy na Dlhých dieloch a teda neprinieslo reálnu obnovu trolejbusov), do nízkopodlažných električiek sa neinvestovalo vôbec."
Fór je v tom, že od dnes je v platnosti nový CP..
kde na nete sa dá nájsť, na cp.sk nie, na bid.sk nie, na imhd.sk nie, na dpb.sk áno ale je tam plno chýb..... vyzerá to že asi tie "a"-čkové spoje idú k NOÚ.. alebo tie spoje čo sú v prázdninách uvedené...
Úplne tebou súhlasím. Jednak tam chýna trasa z Kolib k NOU, jednak tie vysvetlívky a, b sú nelogické a odchody počas prázdnin z Koliby sú taktiež na 3 veci. Stránk je síce dobrá čo sa týka grafiky, prehľadnosti a aktuálnosti ale čo sa týk CP, sú tam chyby a to nie len pri L44, ale aj napr. pri L16 kde akosi chýba úsek Poštová - Ružinov.
hlavne som sa zasmial na tomto:
"Sólo vozidlá
- pondelok až piatok – linky č. ... 99"
takže dnes som mal fatamorgánu 4125... alebo jej cez víkend už stihli znížiť podlahu??
Re #145383 no.ev.di.: "tak sa potom podľa čoho kupuje?" no predsa podľa výšky všimného + podľa toho, komu patrí firma, to si si nevšimol?
Hej, hej, Talent by bol určite lepší. Len neviem, prečo si to nemyslia Rakúšania ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mischo1
"Hoci je obnova vozidlového parku kĺbových autobusov nepostačujúca, pri trolejbusoch a električkách je situácia ešte horšia. Za uplynulých 10 rokov sa zakúpilo iba 7 nízkopodlažných trolejbusov (z nich 6 nahradilo autobusy na Dlhých dieloch a teda neprinieslo reálnu obnovu trolejbusov), do nízkopodlažných električiek sa neinvestovalo vôbec."