Reakcia na: Ik #145142:
najbližšie k ideálnej doprave má Karlova Ves. Má tam lokálne mini-bus linky všade kde to bolo treba (L35,135 a 139), nosné sú tam električky a Dlhé diely sú obsluhované trolejbusom a bohužiaľ tam narástol podiel autobusovej dopravy. Keby nebol Záhradník krátkozraký magor, tak namiesto strkania Tedomov na 32,133 a zavedenia dvoch zbytočných liniek 35 a 135, by tam doprava vyzerala inak :1) namiesto 35 a 135 jedna minibus linka s intervalom 20min ( v trase L135 s menšou úpravou)
2) namiesto predvolebnej kampane skrz prehnane posilnenú L133 to chce systematickú práca na prepojení trate DD - Molecova so zvyškom siete, ako napr. získanie pozemkov pri LIDL-i aby sa mohla Molecova predĺžiť a postaviť tak trolejbusovú trať až na Slávičie údolie a ďalej smerom po Mlynskej doline s napojením pri Patrónke (L32 by mohla byť definitívne ako trolejbusová, ešte by to chcelo vybudovanie t-bus odbočky Predstaničné nám. - SAV a opačne).
3. Keby Braňovi zaplo, tak aspoň posledným zábleskom zdravého rozumu by počas výluky v tuneli bolo odklonenie polovice spojov L133 na Zochovu teda interval na SND by bol 12min a na Zochovu rovnako, ako náhrada za absenciu spojenia Kapucínska - KV pre výluku električiek.
Ik
Na základe toho, že na dvoch linkách jazdia Solarisy, môžeme povedať, že sa Petržalčania vyvážajú v novými vozidlami? To rozhodne nie!
ad 2) Podľa teba je súprava 2x T3SU, alebo T6A5 znakom vysokomodernej a kvalitnej dopravy v Karlovej Vsi? V Karlovke sú nosné šaliny a nie autobusy. O Dlhých dieloch nemusíš začať vypisovať tá téma tu je denne premielaná.
Na Trnávke jazdí 53, 63, 65 či 96, kde pravidelne premávajú nové vozy.
ad 3) Kramáre majú 22, 32, 44, taktiež nové vozy.
ad 4) Biskupice sú v tomto trochu na okraji, ale majú celodenný 4 min interval na 201+202, v rannej špičke 3 min.