církev pokiaľ viem do štátnej kasy nedáva nič a ešte z nej žerie ? už to ma vytáča... a ešte aby to malo dopad na dodrbkanie intervalu L44, tak to by bola koruna celého toho
Sa divis? ? Po turbanakoch, co okolo septembra podpalovali busy, GSM systeme co sleduje cez satelit!!! automat na CL ..je este aj toto dalsi skvost z dielne DPB ? ? ?
Nástup s hotovosťou len prednými dverami, pokiaľ nemáš sprievodcov alebo automaty vo vozidlách, je logický, nie? V Bratislave možeš nastúpiť s hotovosťou hociktorými dverami, aj tak budeš stále čierny pasažier ? .
to vážne sa podarilo??? ? vraj ex-boss DPB Zachar hlava-nehlava chcel aby L44 zastavovala na Rozvodnej aby boli veriaci spokojní a mali linku priamo pred kostol, len kvôli tomu, že jeden spoj poberie 20 ľudí po večernej omši. Vraj hrozilo to, že L44 by mala pri takomto postupe a pri zachádzke na Kolibu interval 60min v celej trase ? takže nakoniec sa podarilo potlačiť invalidné nápady fanatického veriaceho. Pokiaľ viem, tak o niečo nižšie stoja trolejbusy, odtiaľ sa dá prejsť pešo ku kostolu. Tak sa teším, že ostane tam 30min (aspoň dúfam) a ešte gratis zachádzky na Kamzík čo budú dve muchy jednou ranou ☺ ak som pochopil tak trasa bude : Kamzík - Kamzík, les - Brečtanová - Koliba - Na Revíne - Guothova - Stromová - Jaskový rad ☺ pričom by sa dal spraviť interval 30min na úseku Koliba - Jaskový rad, takže atraktivita cestovania s L44 pôjde hore ☺
Nejde len o strohost, celkovo je to pre mna take nepriemne miesto aj z hladiska cistoty a tak.. Proste mam z toho cestovania neprijemny dojem = MHD sa tam vyhybam
Hej, to som si vsimol, ze pri linkach, ktore maju nejaku zachadzku to nejako nedomysleli. Napriklad taka L80, skus mi najst odchody z Kupaliska Matador do centra... ?
Mne sa tie strohé stanice páčia. Určite je lepšie stavať viac km tratí ako robiť zo staníc architektonické diela.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec