Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ten cestak 901 je genialny, hlavne ta ranna diera. Clovek sa potrebuje dostat na vlak a zrovna vtedy podla nejakej divnej logiky proste bus nejde, to je genialne... nech zije DPB logika.
Reakcia na: Hug0 #144776:

Vacsina zilinskych T busov ma NH napravu namiesto Raby a ta je tichsia a druhy dovod je ze zilinske Tbusy su tichsie ze jednoducho chodia pomaly. Ked je napriklad zvoz a letia do depa tak vibruju co je dost pocut. Najhlucnejsie sa mi zdaju byt Bystricke a najtichsi ktorym som siel bol v Salzburgu Van Hool T bus, vnutri bolo pocut len valivost pneumatik....
Reakcia na: no.ev.di. #144774:
súhlasím s tebou... avšak pri konkrétnom modeli mám pocit, že by som si v zadnej časti riadne obúchal hlavu...
Reakcia na: no.ev.di. #144763:
Ja bývam na kramároch a počuje ako ide Raboidny trolejbus hore pražskou ale busy nepočujem... Samozrejme že večer na dojazdoch 201-ky.
Reakcia na: Z #144766:

Povodne T3 dostali vynimku z CSR vyhlasky z oblasti hlucnosti - prekracovali limity... plus este zla trat vytvaraju rusive prostredie pre obyvatelov. ?
Dávam do pozornosti tento link, kde je nádherne vidno, že LOW ENTRY autobus sa dá vyrobiť aj bez hrbu http://www.solarisbus.pl/cz/low_entry,galerie.html takže hrb na SORkách je úplná somarina, ktorá vôbec nemusí byť. Ak je to len dôsledok šetrenia na materiále alebo nedostatku kreativity, tak sa ani nečudujem ?
Tak tu si môžte prečítať o Capacity. No vyzerá to tak že má nakoniec priesvitné skla 😞 nie také ako 1999, škoda. Nevadí aspoň je klíma 🙂 konečne

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6425

Len škoda že zamaľovali aj to čierne čo je na streche - tá vec oblá vpredu aj vzadu. Mohlo to ostať čierne a len okraje červené. Ale nevadí je pekný. Vyzerá ako drak ?
k tomu umyvaniu vozidiel - ide o nejaku jednorazovu akciu "raz rocne", alebo sa zacnu umyvat pravidelne? vyzera to celkom divne, vidiet take ciste vozidla ?
Reakcia na: Petto #144741:
Komfort bude rovnaký jak všade. Nebude to určite teda uzučký krpatý Citelis...
Reakcia na: Emo #144769:
Reagoval som na prispevok "Z", kde prezentovala mestske vozidla ako hlucne a to bez rozdielu trakcii.
Reakcia na: Nodes #144761:
No dobre, ale nemôžeš porovnávať trolejbus s autobusom. Práve preto, že je to celkom iný druh pohonu.
Reakcia na: no.ev.di. #144753:
Capacity že je hlučný? Spomeň si ako hučia Ik4xx.
Reakcia na: kacka #144762:
jediny, ktory mi prisiel na rozum... mozno to ma aj nejaky iny vyznam, ale ten nepoznam
Reakcia na: no.ev.di. #144763:
Bývala som jeden čas na úseku Vajnorskej, kadiaľ sa po službe vracali električky do vozovne a ráno vychádzali na službu. Ubykácia stála do 50 m od trate. Pri každej prejdenej električke vibrovala podlaha v bunke a dunenie sa ozývalo dlho pred a po prejdení električky. Záver: teším sa, že už tam nebývam.... ?
Reakcia na: Nodes #144761:
keď som v ZA, tak u babky priamo pod oknami stojí trolejbus a jediné podľa čoho viem, že prišiel je zvukové znamenie zatvárania dverí ? inak sú tiché aj napriek tomu, že sú to 14 a 15Tr a TrM-ky. Aj keď večer robia záťahy a na ulici je ticho tak trolejbus prejde bez väčšieho hluku. Keď ešte premávala L2 v Žiline, tak to som vždy vedel na 100%, že ide autobus a jedine L2.
Reakcia na: Nodes #144761:
Ja viem. Preto som v príspevku v porovnávaní Tbusy nespomínala. ?
Reakcia na: Z #144758:
môžem ti povedať, že hluk z električky alebo trolejbusu je oveľa ľahšie znesiteľný ako z autobusu. Sám som chodil na strednú školu kde zastavovala rovno pod oknami električka a okrem toho ešte bolo počuť aj električky ako išli zákrutou z/do Vazovovej ulice a môžem povedať, že nijak to nerušilo. Za to keby tam chodili autá a autobusy, tak by to bolo riadne na figu...
Tbus - a to je jediný význam toho prečo ho otočia? Ináč je jedno na ktoru stranu je otočený?
Reakcia na: Z #144758:
Napr. uroven hluku trolejbusu novej generacie ( hoci aj 25 Tr. ) je podstatne nizsia ako cohokolvek so spalovacim motorom. A pri rozjazde napr. z krizovatky za sebou necha aj Capacity.
Reakcia na: kacka #144755:
ked je zohnuty ku prednej casti vozu tak sa tak nezaspini

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.