"Naša nová stránka je zverejnená v testovacej lehote do konca apríla, počas ktorej nám môžete zasielať Vaše návrhy a pripomienky na web@dpb.sk, za účelom jej skvalitnenia a zlepšenia." - Tak len aby ste vedeli, v maji uz pripomienky posielat nemozete ? ? ?
Chcem sa opýtať, že či DPB má k tým Citelisom aj nejakú záruku a dodávku náhradných dielov od výrobcu? Nemohol by DPB objednať aj nejaké madlá navyše do Citelisov, ktoré ich nemajú pri pravých dverách? Je tam veľmi ťažko sa niekde chytiť, ešte aj keď tyč na ktorej je označovač lístok je v nej osadené sklo, ktoré znemožňuje držať sa tyče.
Už nejazdia, boli nahradené Crosswaymi LE, plesňovozelenú Karosu už vídať len ako zálohu.
Ale dovoľujem si podotknúť, že na špecializovanú linku pre vozíčkarov je vrakosa s plošinou omnoho vhodnejšia ako NP autobus, keďže ten poskytne miesto tak pre 2-3 vozíčky, zatiaľ čo vo vrakose môžem pre vozíčky využiť celú plochu. Takže pokiaľ nemám plošné pokrytie bezbariérovými linkami, ktorými by som invalidov rovnomerne rozptýlil, tak musím mať špecializovanú linku pre handicapovaných a kým mám takúto špecializovanú linku, potrebujem autobus s čo najväčším podielom podlahy v jednej rovine a nie s podestami, záhybmi, skrinkami a neviem čím ešte.
Ten austrofil bude mať vážne asi 15-16 rokov, čo by nevadilo keby viac počúval a pýtal sa ako "navrhoval" a "radil".
Re #144450 Preßburg.Germane: "podielové spoluvlastníctvo" Bratislavy Viedňou? Toto keď si o 3 roky prečíta sa budeš na tom dobre rehotať, ako my teraz.
"Z hladiska MHD by aj možno stačilo, ak by prevažnú časť akcií DPB vlastnila Wiener Linien".. takéto návrhy už tu viackrát odzneli, napr nech celú MHD v Ba prevádzkuje Wiener linien..
ale toto môže napísať iba decko..
Úvahy čo by bolo keby bolo všetko úplne ináč, presuň podľa možnosti do iných fór, ak to už silou mocou musíš iekam na net pchať... ? ? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider