Reakcia na: S499.1023 #144169:
A prečo by Viedeň nemohla byť plným vzorom? - Každý musí vedieť, že MHD je tam na rádovo vyššej úrovni. Vyše 10 rokov Wiener Linien kupuje ULF. Z nižšou podlahou nad TK nebolo vozidlo tuším ešte ani vyrobené. Rozvoj Metra, Kupovanie autobusov značiek ktoré celosvetovo niečo znamenajú. A možem pokračovať.... samozrejme, nechcem teraz tvrdiť že in Wien je všetko dokonalé ale mnohé veci sú tam lepšie. Ak nechceš Vieden - tak už k aj len Praha (v ktorej tuším žiješ) -tiež má k MHD úplne iný prístup. (Škoda Forcity, Trat Barrandov, Metro L-D a dalšie projekty) -a mimochodom myslím si, že to preto lebo zmýšlanie Čechov ovplyvnilo práve to, že patrili dlho pod Rakúsko ako Germánsky národ. Ale zase musím uznať,že Slováci sa od Madarov naozaj nemali čo veľa naučiť...
Ale fakt DPB , nieto že nepostavil od roku 1989 jediný meter novej trate ale ani tých sprostých 25, (nieto 40) Capacity nevie zaobstarať. Ja byť vo vedení tak aspon pre to 150tisícvé sídlisko by som tých 25 vozov kúpil ako čiastočnú náhradu náhradu za slubovanú električkovú trať. DPB Petržalčanom dlží veľa. Každé civilizované mesto by už do takej husto obývanej štvrte potiahlo aj dvš trate. - To že Magistrát Bratislavy dáva peniaze bohviekde a že MHD podcenuje to už je vec druhá...všetko je o národe.
Majo
Re #144156 Preßburg.Germane: Myslím, že vyše 30 kĺbových SORiek je lepšie ako hrdzavým klincom do oka. A až budeš mať dcéru, nezabudni ju zavrieť do pivnice - inak totiž nebudeš správny Rakúšan. ? ?
Re #144157 Preßburg.Germane: Samozrejme, že robí, prečo by nemal? Do šrotu ide rám a zopár ďalších častí, ktoré by už boli na nič.
Re #144153 DAME: Ak si si nevšimol, o tom, či sa z tohto fóra vytratíš, nerozhoduješ len ty. Mimochodom, to si sem dal mailovú adresu nejakého tvojho nepriateľa, ktorému chceš zavariť, alebo si až taký sprostý, že si sem zverejnil svoje meno a súčasne napísal, že čarbeš po vozidlách MHD?
Re #144151 setra: Termín nie je istý, počul som už možnosti máj, jún aj júl. Zmyslom tých zmien bude, aby sa z 2. kolóny vytvorila čisto plynová prevádzka a aby sa plyňáky z ostatných vozovní stiahli. Aj keď je dosť možné, že zopár plyňákov ostane aj na 1. kolóne. Každopádne na 2. kolónu majú ísť všetky Tedomy a Solarisy. Budú vypravovať aj dlhodielske linky, takisto 88 a 96. 83-ka má ísť celá na 4. kolónu. Citelisy a zrejme aj posledné 4 SORy pôjdu z 2. kolóny preč. Všetko sú to ale len predbežné informácie, ešte sa to môže celé zmeniť.
Re #144141 Valec: Tak tie sa zrovna asi nepoužijú. ? Ale nevidím dôvod na to, aby DPB vychádzal v ústrety niekomu, kto ničí jeho majetok (tým myslím premávkové vozidlá).