chcel som si vytlačiť CP spojov, ktoré odchádzajú z vozovne Petržalka, ale v ponuke medzi CP už nie je. prečo nastala táto zmena v cestovných poriadkoch?
Ad. licencie: Urcite nejdu medzi Hainburgom a Wolfsthalom take masy cestujucich ze by to nejak vazne zvysilo potrebu dotacii v AT. Tam ide skor o precedens (potom by o vnutrostatnu prepravu ziadal kazdy) a tiez o to ze by im Slovaci opat raz naburali ich system, ktory dlhe roky funguje (v tomto pripade ze tam kde je vlak sa chodi vlakom).
Na území "domáceho" štátu nie je v princípe problém, je to len otázka toho, ako je vydaná licencia. A na území ostatných štátov sa može takisto požiadať o vnútroštátnu licenciu. Rozne štáty majú rozny prístup, pokiaľ viem, tak napr. Rakúšania boli striktne proti. Ako Maďari, to neviem ale rozhodne to nie je tak, že du.nč.o. rozhodne a vnútroštátna preprava bude. V Maďarsku by bol napr. problém aj s menou - dvvojtarifná pokladňa, duálne účtovanie. Na území toho-ktorého štátu NESMIE byť odmietnutá platba v jeho mene.
Zaujímalo by ma - aký postih by hrozil vodičovi 901-ky, ktorý by prepravil ľudí napr. od Hoferu do centra Hainburgu alebo do Wolfsthalu či opačne? A dožvie, či už vznikli v tejto súvislosti aj nejaké konflikty medzi vodičmi a cestujúcimi a ak, tak kto ustúpil...
ono NEDAVAJU VYNINKU ziadnemu dopravnemu podniku, ale RUSIA NIEKTORE USEKY zo spoplatnenia... novinari maju asi IQ porovnatelne s nasimi politikmi, a tak, opat nadpis je SOMARINA ?
Ináč dnes som si všimol na pár autobusoch prejavy "home-made" resp. "free time-made" čistenie vozu, dverí či okien. Je to na jednej strane pekné, že sa vodiči aspoň ako tak starajú o čistotu vozidla no taktiež som si všimol, že niektoré autobusy to nemali skôr vyčistené ale len rozlíčenú špinu a napr. som dnes aj zažil umytú podlahu v autobuse avšak nejakou dobre blatovou vodou čo sa skôr viac zašpinilo ako očistilo. ? Ale chválim úsilie.
Chválim vodiča t-busu 6299 na L204 za trpezlivosť a ohľaduplnosť pri umožnení cestujúcim bezpečne nastúpiť na zle odhrnutej (iba na dĺžku jedného vozidla) zastávke Karpatská. Do vozidiel, ktoré stoja druhé v poradí, sa tam dá nastúpiť iba cez hromady starého zamrznutého snehu, čo je dosť nepohodlné a nebezpečné.
všemohúce dokonalé mýto by im aj tam strhlo podľa mňa dačo ? v určitom úseku je hrádza celkom blízko cesty medzi Rusovcami a Petržalkou, takže by som si nádeje nerobil ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
slavius
Podľa týchto článkov by sa mala dať bez problémov vykonávať vnútroštátna doprava osôb v Rakúsku:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/Nakladni_doprava/Povolovac%C3%AD+%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/Kabot%C3%A1%C5%BE+od+1.5.2009/Kabot%C3%A1%C5%BE+po+1.5.2009.htm
http://www.businessinfo.cz/cz/aktuality-z-teritorii/1-kvetna-konci-zakaz-kabotaze-pro-sedm-novych/15148/