Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #143244:
Prosím už ŽIADNE ĎALŠIE NÁVRHY LINKOVÉHO VEDENIA ELEKTRIČIEK v BA ❗ ❗
Toto sa tu rozoberalo už tisíce krát a všetko k veci už bolo veeeľa krát napísané a vyargumentované. A Nie len od Duča ale aj iných šotodetí.
Reakcia na: no.ev.di. #143242:
Už by si mohol upustiť od tvojej dunčoiovskej metódy bádania, obuť si zimné boty, čiapku, skontrolovať, či máš električenku, dať bundu, zobrať papierový zápisník, ceruzky, pero a robiť terénny výskum...

Tých linkových návrhov si tu už dal požehnane,tak nech je aspoň jeden poriadny na základe reálnych čísel 🙂
Aj tak je to vtipne... pred nejakym casom, je to uz asi dva roky som tu vtedy napisal, ze tender na nakup klbovych autobusov vyhra firma SOR... Vtedy sa proti tomu ohradil sam Robert Kadnar... a ako to dopadlo ? ?

Kedy a kde z tendrovych podmienok vypadli pocty dodanych kusov daneho typu ? Ved sor tych klbakov zatial vyrobil len malinko... dva prototypy, par primestskych pre veoliu, nitrianske, presovske a ma zazmluvnenu Prahu, kde ale neviem, ci uz vobec nejake dodali...

Co mam informacie, tak uz vsetky nitrianske absolvovali reklamacie u vyrobcu... to sa mame na co tesit.

A to nehovorim o fakte, ze plynove NB Sorky na CNG zatial neexistuju v klbovom prevedeni a mam dojem, ze som nevidel este ani plynovu 12ku.

Takze ak bude aj treti tender, pojde o dalsi typ od ineho vyrobcu... pekne...

A na zaver otazka... nevie niekto, sko to vyzera s tou GO Ikarusov 415ok ? Budu sa robit aj 435ky ?
Reakcia na: Mike #143241:
a na Kapucínskej to vyzerá ako? snažím sa spraviť nejaký návrh linkovania električiek s intervalom 8//15 ale neviem kadiaľ smerovať k tým trom celotýždenným linkám tú štvrtú posilovú, či cez nábrežie alebo tunel...
Reakcia na: no.ev.di. #143237:
Tak ale ráno z Ľ.Štúra smer K.Ves chodí tak 20 ľudí na spoj, lebo to máš proti prúdu a navyše je tam superhustá frekvencia el. Za to ja čo vídavam L17 okolo 7:30-8:00 ako prichádza na Kamenné z Karovky tak všetky miesta na sedenie obsadené plus minimálne toľko isto ľudí aj stojí ale to už veľké grupy vystúpili pod Mostom a na Jesenského...
Reakcia na: Renique #143239:
a aj cez víkendy sa myslím, že robí v logistickom parku... vtedy by tie preklada odchodov L65 na ZP a do Rače padli vhod, nakoľko mi je úplne jedno či pôjdem cez Raču alebo Zlaté piesky do mesta a následne do Petržalky. Kedysi som tam brigádoval ale poväčšinou cez víkendy, takže som mal k dispozícií akurát tak L65
Reakcia na: Ike #143233:
určite by nebol prázdny....samozrejme že by nebol úplne natrieskaný, ale aj tam bývajú ľudia čo chodia z poobedných šícht ?
Reakcia na: S499.1023 #143217:
Že aby k vlakom Nitra - Radošina nadväzovali autobusové spoje (Topľčany-) Radošina - Piešťany.

Re #143219 S499.1023: Aj tak by mohlo byť. 🙂 Mne to nejak žily netrhá, celá debata vyplynula z toho, že du.nč.ov nápad bol označený za sprostosť.
Reakcia na: Mike #143236:
v L9 vraj áno ale odkedy existuje L133 tak L17 využívajú akurát tak z Vinohradov po centrum... na tom niečo pravdy bude lebo videl som už neraz poloprázdnu L17 vychádzať z Nám. Ľ. Štúra na smer Karlova Ves a tiež nie 2x vyťaženú v opačnom smere...
Reakcia na: no.ev.di. #143235:
9 a 17 v rannej špičke ľudia stoja po dvere.
nevedel by mi niekto povedať ako jazdia vyťažené linky 7 a 17 a ráno L9, mám na mysli hlave v čase keď jazdí v kratšom intervale ako zvyšné električky
Reakcia na: Ike #143233:
ono by nebolo od veci keby sa niečo spravilo s odstupmi odchodov L65 počas sedla : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&x=629145820166&l1=65&l2=65

síce pre ľudí idúcich do Rače a Vajnory by to nemalo význam, ale pre tých čo idú od Mäsokombinátu do mesta, tak sa potrebujú čo najskôr dostať na linky do mesta je jedno či pôjdu do Rače (3,5,16) alebo na Zlaté piesky (2,4,53).
Reakcia na: Renique #143230:
Keby chodil častejšie, mal by čo voziť? Lebo na argument "desí ma predstava, že mi utečie a musím polhodinu čakať" asi pozitívnu odpoveď nedostaneš ?
Reakcia na: no.ev.di. #143228:
v Devíne JE centrálna zastávka, je to však bývalé obratisko a dnes tam takmer nikto nevystupuje, lebo je to úplne na kraji intravilánu
Reakcia na: Renique #143230:
do volieb magistrát schváli akurát tak možno nové linky v Karlovej Vsi alebo posilnenie liniek v Karlovej Vsi. A po voľbách sa všetci zvolení, keď už dostanú čo chcú na nás vyserú... možno ak sa vyhodí tá zberba na magistráte a s ňou odpochodujú niektorí cirkusanti z DPB, ktorí si tam robia predvolebnú kampaň, tak potom je reálnejšia šanca, že prejde aj nejaký iný návrh na zlepšenie dopravy inde ako v Karlovej Vsi, ale to chcel hlavne voliť správne, teda nie Ďurkovského ?
Reakcia na: no.ev.di. #143229:
ja by som sa chcela zapojiť do diskusie, respektíve otvoriť novú na tému, posilnenie spojov do Rače, hlavne autobus č. 65, chodí každú polhodinu čo sa mi zdá dosť, keď mi pred nosom utečie jeden a predstava že pol hodinu čakať na ďalší........
Je tu niekto kto má prehľad o električkách ako chodia vyťažené a aké spojenia sú najpotrebnejšie? Ak hej tak mi napíšte na mail. Potrebujem niečo vyriešiť.
Reakcia na: Majo #143227:
v takom Devíne by šlo prehlásiť nejakú zastávku za centrálnu, lebo je tam pár zastávok... čím menšia lokalita, tým to lepšie sedí...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.