Ja vidím najväčší problém v tom, že mýto nefunguje tak ako má, ale porovnanie cien a rozsahu spoplatnenia s ČR a Rakúskom je tiež zaujímavé:
Slovenské mýto je drahé. Platí sa za priveľa úsekov
http://hnonline.sk/c3-39777000-k01000_d-slovenske-myto-je-drahe-plati-sa-za-privela-usekov
Slovenské mýto je drahé. Platí sa za priveľa úsekov
http://hnonline.sk/c3-39777000-k01000_d-slovenske-myto-je-drahe-plati-sa-za-privela-usekov
Peon
"Linka N91 - nebude zabezpečovať spoj o 00:25 h zo zastávky „Jasovská“ v smere Jarovce - Rusovce - Čunovo od 11. januára 2010"
Ten voz, čo ten spoj vykonával od 1. 1. 2010 mal palubnú jednotku - to ZV s palubnou? A vlastne, je dôvodom tejto zmeny zavedenie elektronického mýta?
Zaujímavé, že 156-ka začína premávať zajtra a na DPB nie je CP v PDF-ku ako býva zvykom (keďže CP od imhd zatiaľ nie sú).