Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #141987:
ale nezabudni ze abusy maju v noci vsetko na znamenie pricom cas elektriciek urcujes podla grafikonu den + vacsina krizovatiek je v noci vypnuta ?
Ad. elektrickove nocaky.. Skusim zhrnut dovody preco by to podla mna neslo:

UDRZBA - Ako bolo spravne povedane, v noci sa vykonava udrzba trati a tym padom by bolo pomerne casto obmedzene jazdenie elektriciek. Uprimne, som presvedceny ze je lepsie tam mat autobus ako tam mat elektricky a skoro stale vyluky.

NAKLADY - Myslim ze elektrina sa plati pausalne, ale ide o vodicov. Nie je pravda co napisal Ike, ze po zavedeni elektriciek by sa usetrilo zrusenim autobusov. Prejdem jednotlive linky:
N34 - Tato linka by sa teoreticky mohla zrusit, problem je ze ked spocitame jazdnu dobu L12 (Dubravka-Safko) + L13 (Safko - stanica) tak nam jazdna doba N12 (Dubravka - stanica) jednym smerom vyjde 42 minut. To znamena potrebu nasadenia dvoch elektriciek namiesto jedneho busu = naklady na vodica vacsie.

N70 - Tato linka obsluhuje aj cast Podunajskych Biskupic a preto by aj tak zrusena byt nemohla. Ak by bola nejaka N8 tak by k nej mohol byt pripoj N70 na Astronomickej, ale to by bolo potom tazsie z hladiska cestaku, v Biskupiciach by nemohla byt priebezna. To co by sa usetrilo na pohonnych hmotach (Astronomicka - stanica) by sa vyhodilo na vodica elektricky.

N53 - To iste co pri N70, navyse pozor, tam uz by jazdna doba N2 bola cca. 52 minut spiatocne.

N55 - 3 ma jazdnu dobu 29 minut jednosmerne, cize by bolo treba dva vozy. Navyse, v minulosti mi bolo vysvetlene, ze je potrebne aby nocak isiel az Na panty, kvoli zamestnancom, alebo daco take 🙂



Naopak si nemyslim ze je problem hluk. Ked ho zvladas od pol piatej do pol dvanastej v noci, tak ti uz tie 4 jazdy v noci vadi nemozu. Navyse, aj dnes sa obcas v noci po trati nieco prezenie (najma v zime).
Reakcia na: no.ev.di. #141984:
ako prvý prišiel do Petržalky voz 4128 v septembri 2004
Reakcia na: luky133 #141973:
Vcera som to zazil v KE a pocas neprerusenej jazdy po spoplatnenom useku to pipalo asi 5 krat.. dost otravne ?
Reakcia na: no.ev.di. #141983:
ešte chcem k svojmu príspevku dodať, že všetky IK415 než došli do Petržalskej vozovne najprv obehli aspoň jednu vozovňu z tých mimopetržalských a potom to zaparkovali v Petržalke, ako prvé vozidlo 4101 v júni 2006 ? aj tu vidno ako DPB preferuje iné vozovne a do Petržalky posiela len to čo už inde nie je dosť dobré, takisto ako sa teraz postupne sťahujú IK435 do Petržalky... ☠
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=14293&idt=u&idg=1802&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

no vidieť IK415 na L80 ešte keď premávala z Prokofievovej pod Nový most bol zázrak. Furt tu chodili tie prašivé naftové Vrakosy ?
Reakcia na: AAA #141980:
nielen pri odchode zo zastávky, ale pri akomkoľvek rozjazde po zastavení.
Reakcia na: Peter6607 #141975:
Lenže ja porovnávam s trolejbusmi, ktoré behajú pod mojim oknom, a keďže nebývam na DD, sú to práve 14Tr(M), resp. 15Tr(M).
Reakcia na: Ike #141964:
Čo sa týka zvonenia, tak vodič je povinný zvoniť pri odchode zo zastávky, ak narážaš na toto.
Reakcia na: Mischo1 #141976:
v sobotu bol na 33
Reakcia na: Mischo1 #141976:
Bol dlhodobo odstaveny, dnes mal problemy s poslednymi dverami -ale to nebola zrejme pricina odstavenia
Reakcia na: Mischo1 #141976:
dnes uplne neobvykle na 33 ?
Neviete mi niekto povedať čo je z trolejbusom 6704 dosť dlho som ho nevidel v premávke...???
Reakcia na: AAA #141960:
1512 a 6603 su cca z toho isteho obdobia. Takze napriklad 6701 je menej hlucna ako Citelis.
Reakcia na: JamaVOku #141958:
6607 je hlucnejsia, tu pocut o 2 ulice dalej.
Mýto a BA:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/372276.jpg

Hlavne, že "dobre" informované televízie ako Markíza hovorili, že BA sa mýto netýka. ?

Pokiaľ chápem dobre tak DPB nemá namontované toto zariadenie napevno preto aby sa dalo v prípade poruchy autobusu premiestniť nie? A tu je ďalšia otázka majú všetky autobusy patriace DPB auto-zásuvku? Napr. také Karosy... ?
Reakcia na: IGIs #141970:
aj o nevýhodách autobusu
Reakcia na: IGIs #141970:
presne tak ? ako som povedal, že čo robia ľudia čo bývajú pri stanici alebo zriaďovacej stanici nebodaj kde okrem zostavovania nákladných vlakov môžu prechádzať aj osobné vlaky...
všetkým tu diskutujúcim o výhodách a nevýhodách električky a trolejbusu v noci: poznám dobrého kamaráta, ktorý mal možnosť bývať pri električkovej a zároveň aj vlakovej trati a aj keď tam bol väčší hluk hovoril, že je to LEN o sile zvyku, pretože v tom dome bývalo celé spektrum ľudí a nikto na to nesťažoval ? - teda ide o to, akú majú ľudia možnosť prispôsobenia sa... ?
Reakcia na: Emo #141966:
zas na druhej strane neznesiem moc hlasnú aparatúru na koncertoch... pričom zvyšok ľudí nemá problém... u mňa je to tým, že ak nad ničím nepremýšľam pred spaním čo by ma nejak trápilo tak zaspím a vonku môže aj električka vykoľajiť a vraziť do auta a budem spať ďalej ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.