Ono napokon cele to mohol DPB vyriesit uplne elegantne - dopredu sa dohodnut s imhd.sk, ze tak ako kazdy rok imhd urobi upravy CP na webe, a na zastavky dat jednoduchy oznam "Presne odchody spojov pocas 24. .... 1.1.2010 najdete aj cez mobil na stranke wap.imhd.sk alebo www.imhd.sk. Taktiez pre tieto dni odporucame vyuzivat Planovac cesty na uvedenych adresach".
Mne samotnemu trvalo tyzden, kym som spravil vsetky zmeny v CP na webe. Tu naozaj vyvstava otazka, ci kvoli radovo hodinam obmedzeni travit radovo tyzdne upravou CP a tlacou desiatok kil papiera.
Plánuje sa ináč v tomto roku pokračovať v rekonštrukcii trate do Dúbravky? Už roky je jej stav zlý a minulý rok sa neopravoval ani jeden meter... Takže si myslím, že tá trať bude neskôr opravená ako spojenie BA a KE cez diaľnicu. ? ?
Rozmýšľam, kde sa tie sóla stále berú. Či na zmieňované linky (na L94 o tom ani nepochybujem, však z Petržalky vypravujú SORy radšej na plnú 191 ako prázdnejšiu 99) pôjdu SORky?
Re #141894 810zssk: Jeden je sólo a jeden je kĺb (čiže úspora nákladov) a predpokladám že je to tiež kvôli prestávkam.
Otazocka ohladne N91 - pri zavadzani nocakov sa nutnost prestupovania medzi N93 a N91 (namiesto priamej linky) zdovodnovala nutnostou vozu navyse na N93.. Lenze to je podla mna blbost lebo jeden voz na N91 a jeden na N93 su dokopy dva vozy co je to iste ako dva vozy na N93 a nula na N91..
Je teda este aj iny dovod preco ten prestup existuje?
Zatial nikto, kto si myslel, ze navrhe lepsie grafikony, ich nenavrhol... Aj moj pokus nedopadol uspesne - po spracovani sustavy rovnic a nerovnic s jasnymi poziadavkami na preklady, nadvaznosti, etc bol vysledok "nema riesenie"
Nehladam vinu v nikom, iba som skonstatoval fakt, ze pri vsetkych elektrickovych nehodach za posledne roky sli elektricky tesne za sebou nie iba preto, ze ich zdrzala zapcha a pod., ale ze im to predpisoval grafikon.
Ale nejde iba o nehody. Z pohladu cestujuceho je neprijemne a nepohodlne, ak na zastavku pridu tri subezne linky naraz (a je jedno, ci sa jedna o elektricky, busy, ci t-busy), a potom dlho nic...
V 2336 (Tedom) som včera videl, že vodič si dal medzi okraj kabíny a prvé dvere žltú šnúru, kvôli ktorej je možné nastupovať "iba" cez jedno krídlo predných dverí a zároveň sa cestujúci nemôže postaviť priamo vedľa vodiča pri kabíne.
Rozumiem tejto snahe vodiča mať aspoň trošku súkromie v jeho "otvorenej" kabíne, ale myslím si, že týmto si takmer nijak nepomohol. Ale tak lepšie ako nič, nič lepšie ma nenapadá.
PS: V Tedomoch nie je možné nastaviť, aby sa otváralo iba jedno krídlo predných dverí?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
http://bratislava.sme.sk/c/5159546/krajsia-bratislava-lepsi-zivot-zacne-lepsou-dopravou.html