No ja sa tiež teším len sa mi nepáči to, že to budú pravdepodobne 5-dverové čo pri nepoužívanom dopyte nebude dobré, ale čo som pozeral nové SORky už majú dopyt ako majú 25Trky napr. A taktiež som zvedavý či bude mať SOR nejako vyriešené tie okná pre cestujúcich tak ako to ma MB, alebo tam žiadné otvárateľné nedajú... Ináč tie SORky čo prídu do BA (pokiaľ som dobre hľadal) budú prvé klimatizované mestské SORky radu NB a možno aj BN nakoľko som ich nevidel klimatizované okrem medzimestských.
tak to je jasné, keď si to zoberiem, že by som bol obyčajný laický cestujúci (aj keď aj laickí cestujúci si všimli rozidiel medzi 12M Karosami a SOR B(N) 9.5 na linkách 30 a 37), tak ocením nízkopodlažnosť, novotu a celkom aj komfortný interiér. Aj keby som mal byť minimálne náročný, tak musím povedať, že rad BN je pre SOR hanba a mali by sa snažiť Lichaváci ponúkať predovšetkým NB rad kde ponúkajú klasické dĺžky 12 a 18M. MHD veru roky mizivé % ľudí praje, mestá neinvestujú do ekologickej dopravy, okrem tých miest kde sa snažia v očiach verejnosti trolejbusy zosmiešniť (ZA a BB), tak tam sa snažia poukázať na to, že CNG autobusy sa ekologickou stránkou a ostatnými faktormi vyrovnajú trolejbusom a kupujú CNG autobusy alebo aspoň majú namierené tým smerom. V BA sa VP bude asi dlho skladať z 50:50 CNG vs. nafťáky. Svojím spôsobom je kúpa autobusov od SOR vyjadrenie schopností a ochoty miest investovať do MHD. Zlepšenie to je, avšak v porovnaní s tým čo je inde je to na nižšej úrovni. Tak snáď prečkáme éru idiotov spolu s autobusmi SOR a po čase sa začnú veci meniť k lepšiemu.
Ešte by som chcel niekoho z Vás poprosiť, kde na stránke MÁV alebo OBB nájdem cenník malého pohraničného styku pre cestovanie z Parndorfu do Hegyeshalomu? Moc ďakujem za pomoc ?
A klimatizované (a čo, že tá sa nebude používať hlavne, že tam bude) ? Pokiaľ viem, tak aj tá nová (pravdepodobne 25Tr resp. 27Tr či Trollino) bude klimatizovaná aspoň pred voľbami tak hovorili.
inak keď sa vedla seba postavia SOR a Capacity na nejakej križovatke, tak to bude hovädsky vyzerať ? určite si nejeden človek položí ako je možné, že na jednej strane DPB vyhodí peniaze na taký luxusný autobus a na druhej strane šetrí na takej lacnej škatuli.
To sa dá jednoducho vyriešiť napr. pridaním dvoch mobliných semafórov, ktoré budú automaticky púšťať len v jednom smere (v tom kde bude práve autobus), ale nikto nevieme aký čas ešte bude ten most otvorený aj pre MHD. O rok o takomto čase už možno bude uzatovrený. ? Ale predsa každý vieme, že nosná linka môže byť aj napr. 133 resp. 32... ? ?
Ten "mestský" vzhľad je ten prečačkaný vzhľad s obložením atď. Taktiež netreba zabúdať, že CapaCity má blokované otváranie okien kvôli klíme čo nie je tiež určite za pár € a podľa mňa to SORky nebudú mať, ale aj tak je tam vysoký cenový rozdiel.
Čo je to ten mestský vzhľad? Ten kus prednej masky s veľkým logom? Jediný rozdiel medzi štuttgarstkými a našimi je výška DPZ. Koniec koncov výsledok ďalšieho tendra to len potvrdzuje.
pol miliona = 1 dvere, 5 milionov = specialna klima pre BA ktora sa nebude vyuzivat (cize konstrukcne navrhnuta tak, aby vydrzala 20 rokov nepracovat ? )
luky133: Máš na mysli že budú tak vyzerať ako 1999. Ale inač sa mi snívalo že došli takto zladene že : To čo je čierne tak bolo červené a zostalo len to strieborné okolo
Nato zabudni, to by tu GO museli vykonávať inde ako ÚD. Tak ako boli kĺbové Karosy poväčšinou v Zlineri.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133