Ja to beriem, ale to nie je vec národnosti preboha To je vec koncentrácie a uchopenia moci neinteligentnými, alebo nazvime to v danej oblasti neodbornými ľuďmi...
Čo sa týka MHD, netreba ísť ani za hranice ex-Československa - také Brno je tiež mesto MHD.
Miesto národnosti by som to skôr zhadzoval na systém, čo tu fungoval a ktorý je v nás žiaľ zakorenený - je to to známe heslo "z cudzieho krv netečie" (alebo modifikovaná verzia : "Najlepšie SUV je služobná Fabia") . Chce to dve-tri generácie a bude to ok, neboj...
Tiež mi je až do plaču, keď vidím fotografie Bratislavy z pred 70 rokov a poviem ti, je mi jedno, kto to staval, či murár bol Slovák, či navrhovateľ Nemec, či to dala postaviť rakúska cisárovna a pod. Ide o to, že treba mať predtým rešpekt, lebo to má historickú hodnotu a je to taká spojka do minulosti, ktorá sa samozrejme týkala aj nás....
Preto som aj proti zbúraniu PKO. Nie je to najestetickejšia budova, nie je využitá všestranne, možno nie je ani pekná... ale proste.... Do Bratislavy PATRÍ - to je hlavný dôvod...
Rovnako budem aj o 60 rokov proti zbúraniu všetkých panelákov ak to bude... Znie to možno absurdne, ale tiež budú mať historickú hodnotu... odkaz z minulosti...
Mesto by malo pripomínať peň stromu a každý letokruh by mal byť niečim (či pozitívnym, či negatívnym) poznačený... A to by sa malo zdôrazňovať, nie búrať, ničiť, zabúdať... A je jedno, kto to spáchal... Dôležité, že je to naše... ?
Aby nedochádzalo k omylu.
Ja nemám nič proti tomu aby toto územie užívali aj Slováci a iné národnosti. Aj v dnesnej Bratislave ale by mal byť Rešpekt k dedičstvu aj po iných národoch. Uznaj, Pressburg bolo v 19.stor. provinčné vinohradnícke mesto odkedy sa z neho stala Bratislava, sa pernamentne z neho vytráca historický ráz a násilne sa pretvára na bezcennnú aglomeráciu amerického typu.
Musím uznať, aj tu na tomto fóre, že sú tu aj ľudia s rozumnými názormi. Žiaľ, so Slovákmi ako celkom mám skôr negatívne skúsenosti.
Aby som bol k téme porovnám národy -ohľadom MHD. Spomenien Linec aby sa stále neomieľala tá Viedeň. - Toto mesto výrazne preferuje hromadnú dopravu. Nakupuje moderné koľajové vozidlá Cityrunner, obnovujú trate a nemajú problém ani s atypickým rozchodom 900mm. Dokonca nedávno prepojili električkovú sieť s inou lokálnou koľajovou dráhou a zmodernizovali ju. Nakupujú kvalitné nové autobusy a trolejbusy. Dnes sa tam skoro nenájde vozidlo ktoré nezodpovedalo súčasným trendom. -ešte tuším majú nejaké staré ale dobre udržované vozidlá GT (podobné viedenskej rade E).
A MHD Bratislava? - Obnova vozového parku minimálna a len z krajnej nutnosti. Síce, obnova tratí až na niektoré úseky je pomerne slušná. Zlá údržba vozidiel. O uzle pred hlavným nádražím Bratislava radšej pomlčať. Pochybné tendre na dodávku nových autobusov. 150tisícová časť mesta bez adekvátnej kapacitnej dopravy, hoci ju v bezpodmienečne potrebuje. Ani jedno koľajové vozidlo zodpovedajúce súčasným trendom - a Bratislava na to má, alebo mohla mať!
Tak potom čo si človek može myslieť?
No mozem povedat ze aspon tu reklamu na zadnom skle treba dat dole... Pocas cuvania s kratkou karosou..ani nie tak na trase ci otocke ale hlavne v podniku sa zadne okno velmi zíde... ale kedze je tam reklama tak sofer v zadu nevidi ani to malo co mu mohlo pomoct....
Tu sa nejedna iba o to ci to je otrasne alebo ci ku tej budove niekto nieco citi... ale aj o to ze pokial postavaju nove kulturne centrum ako planuju tak nam ho chce J a T prenajat za skoro 500 000€ rocne!! My im toto dame zadarmo a oni nam to prenajmu za take peniaze?
Dve OT otázky:
1. Bol si v PKO?
2. Aj minigolfové ihrisko na nábreží bolo zbúrané a nahradené River Parkom. Nebolo ničím originálne a ani esteticky významné. Takisto River Park bude ponúkať rádovo viac služieb. Bolo napriek tomu v poriadku, že sa zbúralo?
hej hej... Karpatskí Nemci tu boli od rodu Kristoveho a Slováci prišli na škaredých krivých poníkoch... Podobného človeka máme vo vláde, len si zmenil premenné...
Súhlasím. Zvonka je budova zanedbaná, aj jej okolie - to sa dá riešiť.
Vo vnútri je budova pekná, pôsobí esteticky a má atmosféru.
Prípadné technicko-prevádzkové vylepšenia sa tiež dajú v pohode realizovať.
Obnova/rekonštrukcia PKO by bola reálna za rádovo nižšie prostriedky, ako s v BA strácajú na pochybných predajoch pozemkov, alebo napr. aj teraz na tej plánovanej dohode o prenájme na 20 rokov.
Nateraz môj posledný príspevok na tému PKO na fóre. ?
Čo sa týka držiakov, z funkčného hľadiska mi vyhovujú, aj ich využívam... ak sú otázne, tak podľa mňa skôr z estetického hľadiska, t.j. interiér vozidla pôsobí už potom dosť "preplnene". Asi je to vec individuálneho pohľadu.
Čo sa týka reklamy, pán v článku to síce preháňal, ale tiež si myslím, že je lepšie, ak je možný aspoň aký-taký výhľad z vozidla do zadu, aj do boku... nejaké pravidlá pre umiestňovanie reklamy na vozidlách by asi mali byť.
52-ke bol na úkor toho zobraný jeden spoj v poobednajsej spicke......ak budu ostatne busy kapacitnejsie, tak by to nemal byt problem, ibaze asi nebudu a to uz problemom je.....aj medzi 8-mou a 13-tou byva znacne plny bus.....kvoli novootvorenemu intraku na Východnom
úplný pôvod to malo v návrhu na zmenu zákona v súvislosti s využitím OP na preukazovanie údajov v prípade cestovania bez platného lístka,
ale nech je po tvojom,
Odporúčam ti prečítať VŠETKY odkazy, čo som ti dával, zamyslieť sa nad vecami... dať si chvíľu pauzu, a potom prehodnotiť, či tvoj názor je taký istý ako to, čo tu píšeš.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jandro