No ak sa tam dá dať aj diesel-agregát tak by to mohol byť ten jeden nový ks trolejbusu čo sa plánuje zakúpiť. By som ho aj prijal. Ale zase to by bola unifikácia vozového parku... Som osobne zvedavý kto sa zapojí do tendra na nákup jedného trolejbusu s diesel-agregátom. ? ?
ale najhoršie je to v minibusových linkách kde nieje kabína(IVECO) sa jednoducho vtrú.najvetšou drzosťou je keď tam vodičovi začnú premienať BUSE.aj dnes v 135-ke medzi vodičom a jedným deckom vznikol menší konflikt.miestami mi to pripadalo ako by sa hádali starí manželia. ?
Pokiaľ viem tak počas jazdy s vodičom je zakázané rozprávať. Voľakedy boli aj pri kabínach také ceduľky... ? Takže vodič by ich mal ignorovať popr. povedať, že nech ho neotravujú. ?
má niekto z vás skúsenosť s otravnými deckami čo prídu za vodičom a postavia sa rovno pred jeho kabínu a za jazdy ho začnú otravovať, oslovovať ho a strkať sa mu do zadku?ak áno tak si určite viete predstaviť ako to vodiča musí rušiť pri práci.len aby si raz nejaký nervoznejší vodič na nich za to nepustil hubu na špacír. ?
Musím Ťa poopraviť Z. Čo sa týka toho odtrhnutia spatneho zrkadla na CItelise tak jeden som uz videl odtrhnuty...nie však koli prejazdu cez Starý most ale vdaka niakemu dobrakovy vo vozovni kde vozidlo ktore nebolo este na ziadnej linke malo odtrhnuty cely spetak a krížom cez celne sklo prasklinu. Skoda bola asi 100 000sk.Spatne vstavane s klbikom stoji okolo 30 000sk plus montaz..a celne sklo z montazov asi 60 000sk...viem ze mame € ale ja radsej SK.m papa...
ja som jednoznačne za to aby sa konečne namiesto polovičných riešení spravili to čo si navrhovala - stavba nového mosta na mieste Starého mosta. To "opravovanie", resp. skôr prechádzky stavbárov po moste (lebo fakt som si nevšimol čo sa za ten pomaly rok od uzávierky Starého mosta pre IAD spravilo) je asi tak platné ako keď malomocnému prilepujú sekundovým lepidlom kusy mäsa, skôr či neskôr aj tak vypadne prilepený kus aj s okolím ?
Re #140730 Z:
Potom sa prikláňam k semaforom na vjazdoch na most, prípadne k "výmene" mostného telesa za parametricky použitelnejšie, inými slovami za moderný most ako náhradu za starý. ?
Ešte doplnenie k šírke vozidiel versus Starý most:
Najširšie, čo momentálne DPB prevádzkuje, sú Mercedesy. Citaro má výrobcom udanú takú istú šírku ako CapaCity, čiže by nemal byť problém, keďže Citaro už poletuje na linke 50. ?
A ešte upresnenie k uchyteniu zrkadiel. Nevšimla som si, že verzia Citara premávajúca v BA nemá zrkadlá vstavané, ale tiež na "tykadlách". Prijmite moje ospravedlnenie.
Vstavané majú SORy 10.5.
Citelisy aj Tedom na L50 už odlomili spätné zrkadlo na starom moste viackrát .. celé spätné zrkadlo aj s uchytením...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133