Reakcia na: Mikimaus #140687:
prva vec: urcite ho nemoze napadnut ani SBSkar... ak by chcel utekat tak je na to aby dohliadol nech neutecie (su typy ludi kde vidis ze je tam riziko ze ti utecu tak na tych ma davat pozor) Nikto sa vsak urcite nemoze cestujuceho ani dotknut, druha vec: revizor nemoze nutit cestujuceho aby vystupoval je to v nejakej smernici ci niecom podobnom a MacGiver to presne napisal. Je zvyk ze cierny cestujuci vystupi na dalsej zastavke vacsinou ale v podstate by nemusel a nikto ho nutit ani nemoze. Revizor tuto jednoznacne pochybil.
, nevadí ?
Peon
1; Neviete náhodou, KDE pri ŽST Petržalka sa otáčala rakúska náhradná autobusová doprava (Postbus)? Lebo výstupište mali tesne pred zastávkou 80-ky smer Kopčany a nástupište v opačnom smere (tesne pred zastávkou 80-ky smer centrum).
Zaujímavé, že na ŽST Petržalka na rozdiel od webu ZSSK bol vyvesený aj zoznam zastávok po trase (so slovným uvedením ich polohy) a aj mimoriadny CP. Výluka potom skončila podľa plánu.
NAD vzorne stála pri každej ŽST po trase (čiže v Parndorfe na obidvoch), kde sa aj otáčala, keďže sa jednalo o zachádzky. Raz čo som nechtiac išiel NAD z Neusiedl am See časť trasy do Eisenstadtu, tak vtedy (s výnimkou obce, kde sa prestupovalo na vlak) autobus zastavoval v centrách obcí, a aj to iba na znamenie.
Zatiaľ čo vlakom trvá cesta do Parndorfu necelých 30 minút, NAD to bolo cca 60 minút. Do Kittsee to išlo prevažne cez rakúske územie (teda cez Berg).
2; Cez Jarovce to do Kittsee zo ŽST Petržalka nie je bližšie (po starej ceste)? Resp. z D4 sa dá zísť priamo do Kittsee? Škoda, že si netrúfli ísť cez Pressburger Strasse, bolo by to najkratšie a zaujímavé...
Bol umožnený nástup oboma dvermi a nikto nekontroloval cestovné lístky.