na 133 to nestačí?
Re #140636 MatejBA: tento dríst opakujú pri každom kĺbovom tendri a v každom článku, kde sa len okrajom zmienia o kĺbakoch, len škoda, že sa im nezmestí tá veta celá ", ktorý sa stal riaditeľom divízie busy namiesto človeka, ktorý sa stal novým GR" ?
"dopravný podnik by mal za ne zaplatiť 23,4 mil. eur bez DPH." Za(á)hradník ich roztrhne ?
Re #140642 M.C.: obávam sa soru - btw. ten tender mi už pripomína žreb MS - koho by sme chceli/nechceli a koho naozaj dostaneme
Re #140654 luky1: som zvedavý, aké meni si pán "a"/"á" napíše v budúcoročnej decembrovej kandidátke. btw. nemá niekto náhodou kandidátku z mestkých volieb 2006? či tam bol "a" alebo "á" a teda či ho náhodou nezvolili neoprávnene? ?
ja som videl cca o 6:30 ako šiel Ik435 - ev.č. som si nevšimol - s napisom "68 Voz. Petržalka" smerom na mesto, asi náhrada za vypadnuté spoje. Ten voz čo došiel kúsok za Romanovu stál presne pred "mojim" domom ? bola to #4217 a pre 2minútami sa podarilo pojazdnej dielni ju nakopnúť a odišla po vlastných, či sa zapojí ešte do rannej prevádzky uvidíme z niekoho výpravy.
Dnes rano sa pokazili pocas jazdy na L68 dve vozidla... odchod s Holicskej o 5,53 a 5,59. ten prvy dosiel tesne za romanovu a druhy, ktory zobral cestujucich z prveho pokazeneho busu dosiel kusok za dulovo namestie... ? ? ?
1) BA noviny by sa už mohli konečne prestať mýliť, keď uvádzajú cenu, za ktorú boli vysúťažené Mercedesy Capacity. V najnovšom článku o víťazovi druhého tendra zas napísali, že to bolo 23,4 mil. eur BEZ DPH ...
2) Zdá sa, že spolu s volebnými bilboardami dobrého záhradníka znovu zmizol zo Záhradníkovho mena aj účelový dĺžeň nad prvým "a"... Keď sa nemýlim, tak ešte nedávno tvrdil, že ho má v rodnom liste.
Zbytočne dúfaš. Podmienky tendra boli stanovené : pomer 60:40 - cena 1 vozidla : cena náhradných dielov ( tuším ). DPB vybere samozrejme najlepšiu a najlacnejšiu ponuku, no a kto to bude ??? No predsa SOR ? . Načo čakať na nejaké oficiálne vyjadrenia zverejnené v nejakom médiu či od Gardenescu ?
Najväčščí problém je, že sme tu mohli mať 240 kĺbakov - od jedného výrobcu - to by bola tá sľubovaná unifikácia a navyše dnes je prevádzkovaných kĺbakov dokopy presne 240.. (teda možno o pár vozov menej ale zasa došli meďáky takže plusminus 3 vozy..) to znamená že pri denšnom stave by sa mohli do jedného všetky kĺbaky vyradiť a mali by sme nové... ak by sa ponechali povedzme najnovšie plynosy, príp časť ik 435 mali by sme tu rezervu kĺbových vozov alebo sa mohlo uvažovať o navýšení výkonov
Takto bude možno 25+100+60, aj to sú obávam sa maximálne počty a od troch výrobcov...
Ale tak je kríza, takže treba šetriť/nabaliť sa najviac ako sa dá.. ..aha pardón, ten veľký tender bol "oficiálne" zrušený ÚVO...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe