Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: M3go #140565:
Ja dufam v to ze to bude ta "lacnejsia". nevidim zmysel aby tu bola ta predrazena metroverzia. Ved komfort pre cestujucich je absolutne zrovnatelny. A okrem toho dost by ma zaujimalo z na akeliny budu tie Capacity nasadzovane. 61ka a 93ka? Uz to vidim jak mi na jednom poradi nejakej linky dojde capacity, na druhom B741ka a na tretom TamBus.
Reakcia na: 810zssk #140548:
Sor ma jednu velmi nebezpečnú vyrobnu vadu v klbe. Keď sa autobus otoči v nejakej zákrute až priliš moc tak na podlahe je taky maly otvor nahodov tam nejakemu dieťaťu padne noha a keď sa autobus bude naronávať tak to bude mať efekt ako nožničky. takže radšej Citelis.
Reakcia na: c 744 #140562:
To je lacnejšia verzia Capacity typujem že ta čo dojde do Bratislavy bude ta METRO verzia ktorá je strašne predražená
Reakcia na: 810zssk #140526:
No ešte som nevidel vozidlo, ktorému by pípali smerovky tak hlasno, ako v Citelise. Je to fakt dosť rušivé. ?
Reakcia na: Preßburg.Germane #140550:
"-Solaris, MAN, Mercedes, Citelis..."

V čom je rozdiel medzi nimi a SORom (okrem ceny)?
Pekne Capacity Nemeckeho primestskeho dopravcu: http://www.zf.com/media/media/img/corporate/press/presse/112-1_capacity_ssb.jpg
Vyzera to omnoho krajsie bez puklic a vseliakych doplnkov. A Bratislavska cervena s reklamou LBC by sa mu celkom hodila.
Reakcia na: Preßburg.Germane #140550:
Plny suhlas!
Reakcia na: 810zssk #140553:
kiežby...zaujímalo by ma kedy konečne bude tender na 12-metráky, po tých pseudoobnovách VP krátkych vozidiel záprdkami od SOR. Ešte nemáme od SOR 8.5, 12 a 13, takže by sa malo toto vedenie poponáhľať vyhlásiť ešte zopár umne nastavených tendrov, aby to opät zobral SOR.
Reakcia na: Emo #140515:
dnes som vďaka šikovnosti DPB a čakanieu vďaka vypadnutému busu mohol sledovať na 88čke dve verzie - prvý s dopytom a ľudia rozmýšľali pred dverami, čo majú robiť, hoci viac im to už svietiť nemohlo a druhý otváral všetky dvere automaticky.
takže by bolo celkom fajn, keby dopyt používali všetci, lebo pri tom, že "niektorí" áno a iní nie, si tú ľudia asi nikdy nezvyknú...
Re #140524 TeBeCe: takže nová linka pre DD?
Reakcia na: no.ev.di. #140496:
:"Anča, si drahá ako Volvo." A vieš, kto bol predsedom predstavenstva DPB v rokoch 1995-1999? Istý člen Lojza. Možno preto prišli Ikarusy a nie Volvá. http://www.tomasfabor.com/vismo/galerie3.asp?id_org=600198&id_fotopary=1010&id_obrazky=1012&p1=54 ? ?
Keď už sme pri téme zastávok, nedávno bol dokončený projekt zastávky Partizánska smer mesto, a na tejto zastávke už autá nemôžu obiehať vozidlo MHD.

Celkove hodnotím projekt tak na dva mínus, vzhľadom na slabé estetické riešenia, abesnciu druhého priechodu pre chodcov cez Palisády a zlé umiestnenie prístreškov.

Je možné, že zastávka v opačnom smere bude tiež riešená podobne, v dohľadnej dobe.

Napriek nedostatkom, jedná sa na BA-pomery o dosť revolučnú vec, takže choďte si to mrknúť.
Reakcia na: luky133 #140547:
Neviem, o čo konkrétne ide v tomto prípade...
Ale minule som rozoberal s kamarátom nasledovné: Pokiaľ by Bratislava a Dlhé Diely chceli byť progresívne, tak by urobili zastávky na Dlhých Dieloch tak, že vozidlo MHD by stálo v ĽAVOM pruhu, zatiaľ čo pravý pruh by v mieste zastávky zanikal a bol by v tom priestore rozšírený chodník/nástupište. T.j. autá by museli čakať za spojom MHD. Takéto riešenie by bolo vhodné tam, kde pravý pruh normálne slúži na parkovanie, a vozidlo MHD sa musí krkolomne akože zaraďovať do tohto pruhu na zastávke, pričom častokrát aj tak nemôže zastaviť na hrane vozovky. Následne pri výjazde zo zastávky musí dávať prednosť autáj.

Spomínané alternatívne riešenie sa volá tzv. "zastávkový mys".
Reakcia na: luky133 #140540:
Ballo tvrdí, že nová stanica má vybaviť 40 000 áut denne.

Koľko vybaví tá dnešná?

Ak sú tie čísla seriózne, tak to znamená zásadné zvýšenie podielu automobilovej dopravy na cestu na stanicu alebo zo stanicu, resp. okolité prevádzky.
Reakcia na: Peon #140542:
5 - má licenciu
Reakcia na: no.ev.di. #140549:
Ale vsak hovorime o tendri na naftaky, tam kludne moze vyhrat Solaris.
Reakcia na: TeBeCe #140545:
Pri Viedni v obci Grossenzersdorf?
Reakcia na: Jezo #140492:
Z Druhého kola by bolo, vzhľadom na stávajúci vozový park, vhodné vybrať Irisbus.
Reakcia na: 810zssk #140548:
Uprimne radšej Citelis/Agora ako SOR.?
Ja neviem nad čím stále Bratislavský Dopravný Podnik špekuluje. Prečo si nezoberie Bratislava príklad napr. z Viedne ( a neodoberá napr. MAN ) alebo iného adekvátne civilizovaného mesta. Vozy Citelis resp. Agora majú také mestá ako Paríž, Atény... a dalšie. A viaceré odoberajú aj trolejbusovú verziu Škoda 24Tr. Ten voz teda má nejaký ten "cveng". A kde sa dostal SOR? Táto značka hranice ČR a SR ani neprešla a keď prejde tak akurát zamieri do krajín ex "CCCP". ?
Nechcem povedať, že SOR je autobus úplne nanič ale ten je tak vhodný akurát napr. pre také Humenné alebo Sninu. Proste pre malé mestá z nízkorozpočtovou MHD. Hlavné mesto členskej krajiny EU by malo siahnuť po iných značkách. -Solaris, MAN, Mercedes, Citelis jednoznačne.
Reakcia na: 810zssk #140548:
lenže aj CNG busy musí dakto dodať. Podľa mňa sa malo tých 200ks rozdeliť na jeden 100ks CNG tedner a jeden 100ks naftový tender. Na jednej strane kúpime najdrahší bus aký sa v Európe vyrába a na druhej ideme kúpiť najlacnejšiu šunku, čo je riadny kontrast. ?
Reakcia na: M.C. #140539:
Uprimne, radsej SOR ako Citelis.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.