prečo je na mape vyznačená zastávka AVION-IKEA ako jednosmerná (v smere z LETISKA)? Potom podľa tej mapy neexistuje zastávka AVION-IKEA v smer na letisko. Povedal by som, že tam úplne stačí jedna zastávka namiesto AVION-IKEA a Pestovateľská a to už či sa to bude volať AVION-IKEA, Pestovateľská alebo Pestovateľská - IKEA, tak to je úplne jedno...
Keďže SORky BN 9.5 budú onedlho staré, tak by mohli na základe "kolobehu hrdze" prejsť do Petržalskej vozovne, ak sa podarí Jurák a Trnávku uspokojiť SORkami BN 10.5 a ak sa stane to čo čom sa povráva, že autobusy majú ísť z Krasňaň preč (tým nechcem povedať, že behom pár mesiacov...,ale vraj sa to plánuje). Pôvodne sa na L99 plánoval interval 6/6/6//12. K tomu vypravovaniu Petržalských Ik415 na L30 a 37 - prečo by to nešlo? Keby Petržalka mala dosť krátkych vozidiel tak by mohli aj na L30 a 37 prispievať. Nakoniec je to myslím, z Petržalky bližšie pod Nový most ako z Trnávky alebo Juráku.
Opakujem. Vystúpia na Pestovateľskej a prejdú tých 70 m pešo. Tá zastávka je 4 lampy od zast. ikea. Proste bus sa rozbehol na 25 km/h a uz stal. Si asi ďalší, čo nevie čítať
Magistrát mohol urobiť z pozemku na Brečtanovej záchytné parkovisko a namiesto toho, aby autá cez víkendy okupovali celý Kamzík tak, že sa tam nedá pohnúť, mohla byť zavedená víkendová linka medzi Kolibou a Kamzíkom. Spolu s regulovaným parkovaním a víkendovým zákazom vjazdu na Kamzík to mohlo výrazne napomôcť ukľudneniu individuálnej automobilovej dopravy tam, kde nemá prakicky čo hľadať.
Já si myslím, že veškeré úvahy o zbourání Staérho mosta a postavení něčeho nového na jeho místě je jen zdržovací taktika, jak nic nedělat a jak nakonec tu TT na pravý břeh Dunaje nepostavit. Už je to trapné. 10 let se mělo stavět, nebo dokonce již jezdit a je to pořád na bodě nula. Pokud se dá využít současný most, tak ať se využije, i kdyby měl být bilionkrát otřesnější. Zas tak ohavný není. Opravit, položit koleje a jezdít. To se dá zvládnout během jednoho roku. Už to mohlo být za ty měsíce opravené a dneska se tam mohly pokládat koleje. I v Zimbabwe by byli rychlejší.
Tak ako taku urazku, ako som dnes zo strany DPB zazil, som este nezazil To co si uz ten Chruno Gärtner dovoluje? 6621 na 33 Tak to je vrchol ... (berte to s rezervou ? )
Na 99-nu boli vypravované nie SOR-ky BN 9.5, ale B 9.5.
Boli tam dva zásadné problémy kvôli čomu mali meškania.
Jeden bol ten, že dvere sa zatvárali extrémne pomaly ( čo je typický znak SOR-ky ). Avšak na na 99-ne to nebolo veľmi vhodné, keďže zastávok je tam pomerne veľa a v krátkych vzdialenostiach.
Druhá vec bolo to, že ľudia sa vďaka kapacite SOR-ky poriadne potlačili, čo tiež neprispelo k zrýchleniu cestovania.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo