Reakcia na: 810zssk #139267:
ten most má veľkú historickú hodnotu, viem, nie pre všetkých, má svoj jedinečný dizajn, uznávam, že mnohým sa nepáči, ale to by sme mohli povedať aj o iných mostoch (tiež budovách),svojmu účelu (pôvodnému aj rozšírenému) je schopný slúžiť, vyžaduje náležitú starostlivosť, ak by ho bolo mesto udržiavalo len na základnej úrovni, nikdy by sa OK nedostala do 6. stupňa,
ak by nejaký blbec v minulosti nebol rozhodol o nezmyselnom priťažení ŽB dielcami kvôli IAD a MHD, mohol byť v 2. stupni,
niekto si spomenul na drevený materiál, ten tam bol už v čase, keď po ňom električky chodili,
Starý most netreba zbúrať, nezmyselného búrania už bolo v Bratislave dosť, ak bude donekonečna staré musieť ustúpiť novému, stratíme prepojenie minulosti s budúcnosťou,
Nový most, Prístavný most, ani most Apollo neslúžia tak, ako by sme to potrebovali, dáme ich zbúrať?
predpokladám, že niet pochýb o tom či pre bratislavskú dopravu je dôležitejší Prístavný most, alebo Starý most,
vlado13
keď sa hovorí o moste cisára Fr. Jozefa a ešte sa zdôrazňuje pôvodnosť, tak mám maličkú dilemu, lebo pôvodný most bol cestný šírky 6450 mm, železnicu na neho umiestnili iba z núdze, lebo Kráľovské uhorské železnice nedali súhlas na prevádzku lokálnej železnice Bratislava - Viedeň na vedľa postavenom železničnom moste Zadunajskej miestnej železnice,