Reakcia na: Mikimaus #139209:
Mne je jedno čo tu bude. Ale ak to má byť električka, tak nech je v pozemnom variante, s mimoúrovňovými križovaniami s miestnymi komunikáciami. Neviem kde je problém, že by ponad trať boli vybudované nejaké tie pešie lávky, hlavne ak je možné trať mierne zapustiť do terénu, resp. pod neho aby neboli stúpania na prípadných križovaniach pre chodcov a IAD veľké. Ak chceli metro mali konať skôr, než sa rozhodlo, že metro nebude a bude električka. Ďalej považujem estakádny variant za somarinu. Električka v takom Brne na Starý Lískovec premáva po povrchu a ľudia sa môžu v pohode dostať cez trať lávkami a nikto si nesťažuje. Opticky to síce danú oblasť delí ale chce snáď niekto povedať, že tie zelené plochy, bez chodníkov (medzi Nám. hraničiarov a Vlasteneckým nám. sa možno akurát tak dostať cez jeden rozpadnutý improvizovaný chodník z panelov a jednu drevenú lávku pri pošte), ďalej "jama" pri Topoľčianskej, priestor medzi Technopolom a Tupolevovou... to sú všetko hluché miesta a vybudovanie električkovej trate by pomohlo tieto lokality upraviť a dodať im nejakú tvár.
ear4
Cim viac citam o doprave v nasom meste, tym viac nechcem zit v nasom meste. Pravda, nahodou ma primator pravdu...
Nerozumiem celkom tomu, ze o co tu ide. Predsa elektricka chodi po povrchu, bezne vsade kde to je mozne, nie? V Raci rovnako ako vo Viedni ako v Prahe!!!
Preco by mala chodit pod povrchom, alebo po estakadach? V takom pripade by sa jednalo skor o nejaky variant 'metra', so vsetkymi nevyhodami ako mensi pocet a horsia dostupnost zastavok.
Mam taky dojem, ze cele to handrkovanie, aj okolo mosta, nie je ani tak dokazom totalnej neschopnosti mesta riesit jeden problem, ale cielenej taktiky mesta oddialit jedinu podstatnejsiu investiciu do vernej dopravy do nedohladna. Inac povedane, zda sa mi, ze Mesto Bratislava na cele s primatorom Durkovskym a KDH/SDKU bandou v mestskom zastupitelstne robi uz roky idiotov z obyvatelov a verejnosti. Skoda, ze im pomaha uz aj Petrzalka debilnymi snahami urobit metro z elektricky.