Reakcia na: no.ev.di. #138834:
"ja vidím ten problém, že Nám. 1. mája už nejde nikam rozšíriť, a keď prirátaš objem IAD prichádzajúci od Kollárovho nám. kde sa zbiehajú autá z Radlinského, Ul. 29. augusta a Záhradníckej, tak som zvedavý ako to všetko pretlačíš cez Nám. 1. mája. Navyše, IAD od Štefánikovej bude stále prúdiť aj keď obmedzená ale bude, k tomu ešte IAD z Palisád a je po eufórií." Nám. 1 mája ide rozšíriť: pod zem. Hlavná časť tranzitu (zo Staromestskej by išla v podzemnej úrovni). Väčšina tranzitu zo Štefánikovej môže použiť Štefanovičovu.
Ike
linka 27 by jazdila Záhorská Bystrica - DNV, Lidl v intervale 4/4/12/12
linka 127 by jazdila na trase Láb - Zohor - Devínske Jazero (U Starého Bicykla ? ) Mláka
a
linka 227 by mohla jazdiť na trase Dubrávka - Krematórium - Stupava - Lozorno - Jablonové - Pernek - Pezinok - Viničné - D1 - Zlaté piesky s konečnou pri Poluse.. Vybrané spoje by zachádzali do Malaciek a Senca (táto linka by premávala len v špičke, v intervale 5 minút)
na tieto linky by sa špeciálne dokúpili tieto vozy
http://images.forum-auto.com/mesimages/241366/bestjumbo1.jpg
čo povieš?