RIKO: na EXPRESE vodič trolejbusu hovoril okrem toho riadenia aj to, že vodiči elin si ukladajú na prístrojovú dosku kadejaké tašky, sáčky, kufríky a kabele. Podľa neho mohľa niektorá z týchto vecí spadnuť alebo sa prevrhnúť a drgnúť do riadiacej páky a posunúť ju dopredu tak silno, že električka dostala veľkú akceleráciu čomu nasvedčuje aj rýchli prejazd cez výhybku od nie príliš vzdialeného miesta stojiska eliny. Je to dosť reálna teória ak pravda nie sú ešte nejaké iné elementy, ktoré by zabránili rozbehu električky aj v tomto prípade. To už ale neviem. Ak aj existujú nemuseli byť aktivované a v tomto prípade to mohlo dopadnúť aj tak ako to hovoril vodič trolejbusu.
Prosím Vás už tu nerozoberajte tú nehodu NEVIDÍTE ŽE SOM V ŠOKU???
, však to poznáte, kto ste už niekedy niečo kuchtili
Vladimír
---
Ešte k tej vykoľajenej súprave. Mňa osobne zaujalo vyjadrenie toho pána (vedúci koľajovej dopravy alebo čo...), ktorý na kameru povedal, že pravdepodobným dôvodom udalosti bola súhra viacerých porúch vozidla, a to súhra porúch takých špecifických, že to vyvolalo to, čo sa stalo.
Ja k tomu len toľko > teda sa oficiálne pripúšťa, že bratislavské električky jazdia v uliciach s viacerými poruchami naraz?