Reakcia na: Ik #138289:
S prepáčením, ale môže byť niekto tak nechápavy ako ty? Píšem tu snáď !!!10 krát!!!, že CapaCity majú prehnanú cenu na to, že sú len o meter a pol dlhšie, než klasické autobusy a dokonca 18 metrové autobusy majú temer rovnakú kapacitu. A takej 95 alebo 21 určite lepšie pomôže ak príde častejšie v najkritickejších časoch 18m busov ako jeden CapaCity, ktorý zoberie možno o 10-15 ľudí viac nemyslíš? ? Aj kecho sa ti tu už snažil vysvetliť problem ceny CapaCity... A teraz už definitívne končím túto tému z mojej strany lebo sa mi to tu nechce písať dookola a teda spamovať toto fórum. ☺
Majo
Re #138104 Martin Fundárek: Ďakujem za konštruktívnu kritiku. 12 som prečísloval na 4 jednak z dôvodu zachovania postupnosti, ale hlavne preto, že v karlovesko-dúbravských linkách je určitý systém - nižšie čísla (4, 5) idú až do Dúbravky a vyššie (6, 7) končia už v K. Vsi. Posilové 9-ky by som skôr ukončil jednak preto, že tým ušetrím 2 vlaky, ale tiež preto, lebo križovatka na Šafku by ich nemusela kapacitne zvládať - idú tadiaľ aj linky do Petržalky v dosť krátkom intervale.
Ešte poprosím zmazať dva moje predošlé príspevky, technická chyba... ?