si, d3k0: Nie, že by som bol nejaký zástanca absolutistického vládnutia, ale prax ukazuje, že o prevádzke MHD by malo rozhodovať čím menej ľudí. A to jednak, čím menšia administratíva v DP na jednej strane a nezávislosť DP od rozhodnutia mesta a jeho MČ na strane druhej. Už som to raz písal, a stojím si za tým - mesto a MČ nemajú čo kecať do linkového vedenia a pod.
---
Ešte k tej vykoľajenej súprave. Mňa osobne zaujalo vyjadrenie toho pána (vedúci koľajovej dopravy alebo čo...), ktorý na kameru povedal, že pravdepodobným dôvodom udalosti bola súhra viacerých porúch vozidla, a to súhra porúch takých špecifických, že to vyvolalo to, čo sa stalo.
Ja k tomu len toľko > teda sa oficiálne pripúšťa, že bratislavské električky jazdia v uliciach s viacerými poruchami naraz?
---
Ešte k tej vykoľajenej súprave. Mňa osobne zaujalo vyjadrenie toho pána (vedúci koľajovej dopravy alebo čo...), ktorý na kameru povedal, že pravdepodobným dôvodom udalosti bola súhra viacerých porúch vozidla, a to súhra porúch takých špecifických, že to vyvolalo to, čo sa stalo.
Ja k tomu len toľko > teda sa oficiálne pripúšťa, že bratislavské električky jazdia v uliciach s viacerými poruchami naraz?
Vladimír
Ad Papyr: Plný súhlas! Ja normálne strácam reč, mám dojem, že už niet čo povedať. Vystihol si to úplne presne a plne sa s príspevkom stotožňujem #13775).
Ad m@rtin vs. J: Prosím vás, prestaňte! Obaja! Už ma to prestáva baviť a aj tak to nikam nevedie.
Ak vás to predsa len baví, presuňte sa na pôdu e-mailov.
Ad racionalizácia: Určite niekto z vás (d3k0 a i.) má kontakty s pracovníkmi DPB. Rád by som aspoň sprostredkovane dostal odpoveď na otázku, PREČO sa nedajú zlúčiť spoje linky č. 54 s linkou 52 a PREČO nemôže na linkách č. 38 a 43 všetky spoje vykonávať jedno vozidlo.