Reakcia na: no.ev.di. #138009:
také eso by bolo asi ciknuté,
viesť koľaje stredom alebo pri chodníku by v súčasnej dobe bolo asi čertako diabol,
schválené ÚPD, napr. UŠ, ktoré sú podkladom ZaD 02 ÚPN BA 2007, ani zamýšľané ÚPZ, s koľajami nerátajú,
každý dokument možno upraviť, zvlášť, ak si zmenu vyžaduje niekto "dôležitý",
aj križovatka sa dá celá prestavať, aj Molecova sa dá v závere inak vyspádovať,
len jedno by sa asi nedalo - zaručiť bezpečnosť chodcov bez vybudovania niekoľkých semafórov, proti čomu sú výhrady,
aj plynulosť dopravy aspoň na súčasnej úrovni by bola asi minulosťou,
no.ev.di.
Ale všímam si aj to, že ľudia dávajú stále radšej prednosť električke na nábreží ktorá príde každých 2-3min ako L133, ktorá príde každých 12min, po novom 6min. Ak sa DPB snaží ľudí presunúť z električiek do autobusov, resp. jedného volebného autobusu, tak je to pekné svinstvo. Dnes som videl ako "super-duper-eno-nuno funguje" efektivita nasadzovania vozidiel. Ako prvý ide plný Tedom na L133 (cca 70-80 os), potom 18metrový trolejbus na L33 s 30-50 ľuďmi, rovnako aj Solaris na L32 s 30-50 ľuďmi. Ak uvažujem, že 18m voz má kapacitu 120os, 15m má 100os a 12m má 80os., tak za ponúkanej kapacity 2100os/h v špičke sú poobede spoje na DD využité dokopy na 50-60% a to DPB pripadá byť asi veľmi efektívne. Za to na takú L41 sú strašne lakomí pridať jedno vozidlo aby mala ako taký zapamätateľný interval a dôstojnú prevádzku a nie ešte horší ako linka kdesi do Spaľovnej a k Povodiu Dunaja. Ešte som nemal tú česť vidieť L36 a ani nechcem. Dúfam, že skôr než sa rozhodnem ňou ísť tak ju zrušia.