9 rokov dozadu: http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/na-dlhe-diely-asi-bude-chodit-elektricka.html?page_id=9034
Aj vtedy sa niekto prikláňal radšej k električke ako t-busu a, ževraj bola vypracovaná aj nová štúdia (škoda, že sa niekde nedá zohnať)... Zaujímave, že už v roku 2000 chceli kúpiť duobusy, ale vtedy ešte neexistovali akože duobusy 25Tr, takže by pravdepodobne kúpili plnohodnotné duo busy resp. neexistovali aj 22Tr s diesel-naftovým agregátom?
Aj vtedy sa niekto prikláňal radšej k električke ako t-busu a, ževraj bola vypracovaná aj nová štúdia (škoda, že sa niekde nedá zohnať)... Zaujímave, že už v roku 2000 chceli kúpiť duobusy, ale vtedy ešte neexistovali akože duobusy 25Tr, takže by pravdepodobne kúpili plnohodnotné duo busy resp. neexistovali aj 22Tr s diesel-naftovým agregátom?
no.ev.di.
Ale všímam si aj to, že ľudia dávajú stále radšej prednosť električke na nábreží ktorá príde každých 2-3min ako L133, ktorá príde každých 12min, po novom 6min. Ak sa DPB snaží ľudí presunúť z električiek do autobusov, resp. jedného volebného autobusu, tak je to pekné svinstvo. Dnes som videl ako "super-duper-eno-nuno funguje" efektivita nasadzovania vozidiel. Ako prvý ide plný Tedom na L133 (cca 70-80 os), potom 18metrový trolejbus na L33 s 30-50 ľuďmi, rovnako aj Solaris na L32 s 30-50 ľuďmi. Ak uvažujem, že 18m voz má kapacitu 120os, 15m má 100os a 12m má 80os., tak za ponúkanej kapacity 2100os/h v špičke sú poobede spoje na DD využité dokopy na 50-60% a to DPB pripadá byť asi veľmi efektívne. Za to na takú L41 sú strašne lakomí pridať jedno vozidlo aby mala ako taký zapamätateľný interval a dôstojnú prevádzku a nie ešte horší ako linka kdesi do Spaľovnej a k Povodiu Dunaja. Ešte som nemal tú česť vidieť L36 a ani nechcem. Dúfam, že skôr než sa rozhodnem ňou ísť tak ju zrušia.