Reakcia na: 810zssk #137886:
Mobilná komunikácia je u nás jedna z najdrahších v Európe. Takže operátor by mohol mať trochu menšiu províziu, najmä ak sa jedná o prilákanie ľudí na vec, ktorá šetrí životné prostredie. Ale nie o to mi išlo - mňa proste hnevá, že každú samozrejmú vec, ktorá sa v bratislavskej MHD urobí, istý pán okamžite využíva v médiach na robenie si predvolebnej reklamy. A to za peniaze DPB, čiže mestské peniaze, čiže peniaze nás všetkých...
luky1
Tak potom nech netvrdia, že to zavedenie nič nestalo... Aj náklady na propagáciu nového produktu sú súčasťou zavádzacích nákladov. Ozaj, a prečo SMS lístky nie sú trochu lacnejšie? Veď sa šetrí papier, tlačiaci automat, a aj značkovacie strojčeky sa menej opotrebovávajú...