Reakcia na: MatejBA #137862:
už dávno som sa tak dobre nepobavilkam sa tam všetci a všetky pomestia? nástupište je úzke?
vyžadovalo by to najmenej dvojnásobnú šírku, aby sa mohli vytvoriť 2 "pruhy" - jeden pre čakajúcich a druhý pre odchádzajúcich na priechody,
aké bude striedanie cyklov s protismerom? hlavne električky
ak sa preruší prevdzka električiek a 1 - 2 budú stáť na spoločnej zastávke, kam pôjdu autobusy a t-busy na zastávku? alebo pre istotu zostane súčasná zastávka pred KCK, ktorú chce viacero zrušiť aj bez spoločnej zastávky s električkami?
ten odchod L28 a 29 do Devína z koľajového zvršku naprieč 2-3 pruhmi by ma zaujímal, ale hlavne L33, aby stihla odbočenie na otočku pred Riviéru, neviem prečo, ale pripomína mi to prípravu na používanie pásových vozidiel ?
vlado13
od jednej križovatky po druhú je cca 100 m,
pri Shelke sa 33 netočí, zatiaľ, a mnohí dúfajú, že sa ani tociť nebude,
ak sa pod Molecovou do centra myslí názov zastávky pred ZUŠ, je na zváženie, ako by sa tam dostal pri dodržaní bezpečnosti a nenaušení cyklu, teraz pri signále voľno pre ľavé odbočenie z Karloveskej na Molecovu majú voľno najprv chodci na priechode medzi nástupným ostrovčekom električiek v smere do centra a chodníkom pred ZUŠ a potom autá pre pravé odbočenie z Molecovej na Karloveskú v smere do centra, na otočenie autobusu v križovatke by možno bol priestor, ale súhlas DI by sa nezískal,