Ale zabudol si na "bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky", ktorá sa vždy vyloží tak, ako je to potrebné, a teda v tomto prípade by to bolo tak, že to, čo Ty navrhuješ, je nebezpečné, a nebude s tým súhlasiť ani magistrát ani polícia.
myslel som to asi tak, ze je na jednej urovni s MANom, Solarisom, Mercedesom a pod.. Tie vsetky by som zaradil do jednej kategorie (najlepsich, aj ked to je asi prehnane slovo, takze radsej "tych lepsich").. no a urcite autobusy su potom na nizsom leveli ?
Tak vieš, ale Košická časť spolupracuje omnoho lepšie s imhd.sk Možno aj vieš prečo. ? My sa ešte načakáme kým DPB a imhd.sk bude spolupracovať niekedy okrem výmeny schém.
ja som proti nim tiez kedysi nieco mal ? ale odkedy dosli na trh Tedomy a posledne aj SORy, tak som zmenil nazor.. Citelis je jeden z tych lepsich (alebo najlepsich?)..
? ja som v nich šiel minimálne, akurát tak v ZA a páčili sa mi. Ľudia tu na DF proti nim vždy niečo mali, ale podľa mňa to sú autobusy, ktoré idú s dobou a niesú to žiadne nízkonákladové shitty ?
ad. Semafory v Petržalke tak z 95% úplná zbytočnosť.
1. Semafory len pre peších ( Lachova, Nám hraničiarov ) sa dali vklude riešiť vystavaním stredových ostrovčekov a zúžením vozovky, tak ako to už dávno spravili pri Zrkadlovom háji.
2. Veľa križovatiek sa dalo riešiť kruhoháčom ( Technopol, Šusteková/Mamateyová )
3. Budujú sa nezmyselné semafóry ( Obratisko Ovsište ). Autá odbáčajúce z Dolnozemskej 98 smer Slimák ( jediný kolízny smer) by mohli bez problémov odbáčať aj bez semafóru, pretože sa vytvárajú dostatočne dlhé medzeri ked autá idúce oproti dostanú pri Eko. uni. červenú
4. Semafory v Petržalke by mali byť zapnuté asi tak medzi 7.00 - 8.00 a 15.00 - 17.00 inak sú uplne zbytočné, kedže ako jedna z mála MČ má dobre vybudované obchvaty
najvacsi je pod pristavnym mostom v ruzinove, potom na nivach, vajnory, dnv pri VW, myslim ze sa planuje v rusovciach , pri auparku, potom pri digital parku
Pamäť ťa klame, ale len o jeden deň. ?
"i) informovať vhodným spôsobom verejnosť o zrušení
autobusovej linky alebo o zmene jej trasy, o zmene
cestovného poriadku a tarify, prípadne o iných zmenách
na autobusovej linke, ktoré sú dôležité vo
verejnom záujme, a to najmenej 15 dní vopred, ak
ide o pripravované alebo vopred známe zmeny; inak
informuje neodkladne, len čo sa o nich dozvie,"
No keby si bol býval odtiaľ tak by si pochopil aký majú význam tie semafóry najmä tie pri alberte. Majú rozhodne väčší význam ako semafóry na námestí hraničiarov, pri Terne alebo iných miestach, kde skôr zdržujú. Žiaľ Petržalka sa stane rajom semafórov a taká linka 96 od Prístavneho mosta po Hrobákovú to bude mať veselé ? na strane druhej "vnútroblokové komunikácie" nemajú čo slúžiť na prechod cez Petržalku.
irónia je, že na križovatke Vazovova x Radlinského kde je ráno totálny chaos a človek musí dávať pozor na vozidlá odbáčajúce z Vazovovej na Blumentál, ďalej na električky od Krížnej a ešte na autá prichádzajúce od Blumentálu. Sám som tade behal 4 roky na SŠ a bolo to často o život. Semafory stále žiadne...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mischo1
DPMK skúša Mercedes-benz capacity, čo je ale najlepšie, že sú vypísané aj odchody...