Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #137486:
_Môžu a nemusia skončiť výhody pre DD. On ako poslanec môže intenzívne lobovať, alebo do predstavenstva DPB dosadiť nejakú "bábku" čo bude tancovať ako on bude ťahať nitkami. Neskôr v ďalšej predvolebke, si opäť bude Bruno Gardenescu pripisovať zásluhy na všetkom možnom, samozrejme nezabudne zdôrazniť jeho úspech v skvalitnení MHD v m.č. Karlova Ves.
Reakcia na: S499.1023 #137484:
nechápem prečo naše zákony sú v tomto smere akurát na oštaru, pokiaľ viem tak sú prekážkou aj tomu aby sa na Slovensko dostal trojčlánkový autobus. Podľa mňa, keby dopravcovia pritlačili na pílu a mali záujem kúpiť takéto vozidlá, tak by sa s tým dalo pohnúť.
Reakcia na: boxcar #137399:
Z hlavy to teraz neviem, ale sú to dva na prelome 6tej a 7 mej hodiny z DD.

Re #137412 Mischo1: Lebo je to len dočasné riešenie, ktoré nahradí nový CP linky 133.

Re #137415 TeBeCe: To chce foto. A sranda bude keď ho zvolia, potom bude koniec MHD výhod pre DD.

Re #137428 luky133: Tipni si aké voľby sú najbližšie.

Re #137462 hoppusmark: A zabudol si spomenúť preznačenie linky O na 7. Každopádne neviem o tom (ani som to nehľadal), že by sa od toho kroku upustilo, však ten mal nasledovať až s odstupom po linkách 1 a 2.

Re #137463 Pežot: No to by som strašne rád vedel, čo si zač. Škoda že si to nenapísal skôr, mohol som ťa pri dnešnej návšteve podniku hneď prelustrovať.

Re #137467 drink: A hlavne že o pár príspevkov vyššie píše, že tam len brigáduje. ?

Re #137470 Pežot: BTW, nevieš že zamestnanci DPB majú zakázané navštevovať tento web? ?

Re #137478 no.ev.di.: To aj v Kopčanoch museli počítať aby narátali potrebu dvoch pruhov na Starom moste? ?
Reakcia na: luky1 #137483:
tie nizke sedacky su hlavne vpredu a v strednej casti autobusu.. Ono v nizkopodlaznom autobuse nie je mozne mat vsetky sedacky nizke, hlavne kvoli umiestneniu motora a naprav. Cize nejaky pocet vysokych sedaciek je v kazdom nizkopodlaznom autobuse, myslim ze taky autobus, ktory by mal vsetky sedacky nizke, ani neexistuje.. ?
Reakcia na: no.ev.di. #137481:

1) 8%.
2) Zmeniť zákon.
Reakcia na: hoppusmark #137482:


Vdaka za informaciu, tie nizke sedacky som si nevsimol, lebo 39-tka bola ako vzdy nabita studakmi.
Reakcia na: luky1 #137473:
okrem toho v MANe je pocet nizko umiestnych sedaciek velmi slusny, je ich viac ako v ktoromkolvek inom autobuse..
Reakcia na: S499.1023 #137455:
aké je povolené u nás stúpanie? Resp. ak by sa nieke malo spraviť väčšie, tak čo by si to vyžadovalo?
Reakcia na: luky1 #137473:
si si nevsimol, ze v tom autobuse su okrem tych vysokoumiestnenych sedadiel aj sedadla nizko umiestnene? ?
Reakcia na: Bubak #137454:
neviem, nemal som okuliare, mal červeno, čiernu farbu s bielou strechou.
Reakcia na: luky133 #137476:
ja som dnes videl postávať skupinky študentov na Markovej, Jiráskovej, pri Kopčanoch a v Ovsišti.
Reakcia na: luky133 #137476:
Zaujímalo by ma, či tento "prieskum" odobril magistrát, alebo si to robí Metro, a.s. na vlastnú päsť?
Ododnes prebieha prieskum dopravy v Petržalke, ale to asi viete. Zaujímavejšie je to, že v správach hovorili, že jeho výsledkom sa má napr. zistiť či Starý most nebude mať nakoniec dva pruhy pre IAD. ? ? ?
Reakcia na: Pežot #137470:
A Weigl je grafikonista alebo dispečer? Ho degradovali ? ?
Dnes sa na L39 objavil nizkopodlazny Man (asi ako zalozne vozidlo). Ma dost vysoko umiestnene sedadla a na nich blbe bocne opierky. Takze cela nizkopodlaznost je tu z pohladu starsich a menej mobilnych ludi na figu - co z toho, ze sa lahsie dostanu do vozidla, ked vovnutri pri pokuse sadnut si musia podat horolezecky vykon?
Reakcia na: 810zssk #137458:
čo je v mojom prípade čierne a biele vo videné MHD? V prípade DD, konkrétne uznávam posilnenie premávky L32 (dokonca by som cez víkend dal 20min), na L33 by sa mal podla mňa klásť dôraz. L133 ak bude len dočasné riešenie - no problem. Obsluha ťažšie dostupných častí DD a KV minibusom - schválená, avšak dalo by sa to robiť racionálnejšie ako dvomi linkami a plytvaním minibusmi. L36 - zbytočnosť na maximum, radšej mohli vrátiť L41 do pôvodného stavu. Takže nenadávam na všetko čo sa spravilo pre DD. Irituje ma to, že napr. ťažšie dostupné časti Rače alebo Dúbravky nemajú obsluhu a nikto sa tým ani nezaoberal.
Reakcia na: MatejBA #137453:
L93 a 94 sú autobusové linky, ktoré sa dopĺňajú počas pracovných dní a vôbec niesú v súbehu so žiadnou linkou elektrickej trakcie, ak nerátam úsek Hodžovo nám. - SAV, kde má L93 súbeh s L206+212.
Reakcia na: S499.1023 #137468:
Na grafikonové + dispečing ?
Reakcia na: MatejBA #137450:
L133 ale nie je riešenie, ktoré by bolo plnohodnotné. Je to len záplata, resp. dočasné riešenie diery v kapacite električiek. Avšak na Karloveskej radiále nie je tak tesno aby sa tam nedali nejaké spoje pridať. Viem, že električky nesiahajú k SND a Malej scéne (aj keď Šafko je čoby kameňom dohodil), ale treba niečo robiť s traťami v centre. Ak sa má Dúbravská radiála predlžovať na sever, určite sa budú musieť pridať aj spoje, čo už KV radiála nemusí zniesť, preto by som uvažoval o električke z Dúbravky cez Patrónku od mesta, rovnako ako o novej trati v centre.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.