Reakcia na: Jezo #137160:
Ok Ty píšeš ako je to vo väčšine, povedzme 80% prípadov... Absolútna ignorácia, pokiaľ nehorí bus je to ok, lebo hrozí že by si cestujúci vystúpili a to je to posledné po čom cestujúci túžia...A teraz ešte si zober že je tu povedzme z tých zvyšných 20% ešte 10% takých, že cestujúci upozornia vodiča na zapáchajúceho až zahnívajúceho houmlesa vo voze. Vodič ho na najbližšej zastávke vyhodí. a na to sa ozve cestujúca, že vodič je bezcitný, že či vie ako sa musí dotyčný "človek" akože houmles cítiť a že až tak veľmi nesmrdel... A dptyčná cestujúca napíše na vodiča za tento akt ešte sťažnosť...
kedy idu von?
Mike
V prípade 61 bola opäť raz B.Z medializovaná kampaň keď revízori v spolupráci s políciou naklusali ráno na zastávku SkyEurope (Fatruny?) a kontrolovali plus pokutovali (minimláne legitimovali príp. odviezli na políciu) nastupujúce individuá z priľahlej ubytovne. V spomínanej reportáži sa vravelo že tkaéto kontroly sa budú opakovať častejšie... odvtedy tam bola iba raz ak vôbec..
Teda to čo tu väčšinou žiadate už povedané bolo, stačilo by keby sa skutkami naplnili patričné sľuby...
Zaujímavá situácia je na L96.. tam na 4och poradiach chodia stále tie isté vozy (3x solaris a kapacity).. dotyční vodiči to riešia buď
- vynechaním a nezastavovaním na spomínanej houmles zastávke.. ale na to doplácajú aj bežní cestujúci.. ak sú náhodou zamiešaní medzi houmlesmi...
- alebo otvorením iba prvých dverí a nástup iba s platným cestovným lístkom, alebo zťp, príp. ak dotyčný houmles moc páchne aj napriek zťp bude vyhodený..
avšak toto nie je systémové riešenie problému, aj keď je relatívne účinné...