Boha
Dnes ráno asi tak cca o 7:00 bol do tej cca 8:00 Ikarus 435 ale číslo neviem, ale viem že bol na 95. Bývam pri starom moste jak je TPD. A keď prišiel na zástavku alebo spomalil tak strašne mu vrzu-kaly brzdy ? - no hrozne. Potom jak už bolo tých 8:00 už nešiel ani raz, asi to už šofér nevydržal počúvať ? ?
Dnes ráno asi tak cca o 7:00 bol do tej cca 8:00 Ikarus 435 ale číslo neviem, ale viem že bol na 95. Bývam pri starom moste jak je TPD. A keď prišiel na zástavku alebo spomalil tak strašne mu vrzu-kaly brzdy ? - no hrozne. Potom jak už bolo tých 8:00 už nešiel ani raz, asi to už šofér nevydržal počúvať ? ?

ako lahko si vodici "zvykaju"). Nechcem byt mudry ako radio, ale su podstatne vacsie mesta, ktore si poradili s kapacitou inym sposobom ako kupou tychto "trojclankov" - systemovejsim sposobom (hustejsia siet elektriciek atd). Tudy proste cesta nevede.
stevo
Moje pozorovania su take, da sa to pekne sledovat ked napadne sneh, ze ked toci do zakruty dlha Karosa, tak 3. naprava prejde v kolajniaciach 2. napravy, zatial co 3. naprava Ik 435 skutocne potrebuje vacsie nadbehnitie v zakrute, aby podobne presla.
Podobne, ked ide po ulickach stareho meste vlacik Presporacik, tak aj ked ma 3 vozne, tak vsetky uzke ulicky prejde bez problemov.
Neviem, ako je to vyriesene u 3 clankoveho Van Hoola, ale ak je porieseny podobne, ako Karosa, tak sa vodic nemusi vobec stresovat o 3. clanok, pretoze 3. clanok si neskrati polobluk zakruty ani o centimeter a krasne nou prejde tak, ako druha naprava prveho clanku.