Ja by som prijal, Solaris Urbino 18. Tie sa mi naozaj pacia vyzeraju byt podla popisu kvalitne, ale boh vie aku si pytaju kvalitnu udrzbu a servis.
Minule mi prebleskla hlavou taka blbost a je to dost na zamyslenie tak ze "CO KEBY SA POSTAVALA JEDNA OBROVSKA VOZOVNA NIEKDE NA SLOVNAFTSKEJ A TAM BY BOLI VSETKY KLBAKY A V JURAKU SAME Karosy732CNG,KinderVajcoSORY,I-415... . Takto by nemuselo nic z 4.DPA vliect na opravu do 1.DPA. a vsetko by sa robilo v jednom podnikovom zavode.
Minule mi prebleskla hlavou taka blbost a je to dost na zamyslenie tak ze "CO KEBY SA POSTAVALA JEDNA OBROVSKA VOZOVNA NIEKDE NA SLOVNAFTSKEJ A TAM BY BOLI VSETKY KLBAKY A V JURAKU SAME Karosy732CNG,KinderVajcoSORY,I-415... . Takto by nemuselo nic z 4.DPA vliect na opravu do 1.DPA. a vsetko by sa robilo v jednom podnikovom zavode.
tr3mp
Z Racianskej spravit trat na Rendez, druhu trat viest z Jurajovho dvora po Bojnickej cez Zabi majer. Na Rendzi by sa trate spojili a pokracovali dalej smerom na Rybnicnu (teda smerom, kde maju vyrast nove obytne zony). Prepojeni cez Racianska - Rendez - Jurajov dvor by malo vyhodu, ze by sa dalo pouzit aj na presmerovanie elektriciek v pripade vaznej nehody / vyluky na niektorej radiale (Mozna by bola aj alternativa Krasnany - Zabi majer - Jurajov dvor. Otazne je vsak, ci po zastavani uzemia bude pozadovana prepravna kapacita dosahovat taku hodnotu, ze sa tam oplati zaviest elektricku (aj ked uzemny plan planuje trat Raca - Vajnory - Zlate Piesky, tak snad ano)