Si normálny, L92 nechaj na pokoji stačí tam 15min interval s klbákmi ráno tie spoje chodia plné a keby tam boli sólo vozidlá tak by musela chodiť medzi 5-6 hod. v 3min. intervale pre VW, a navyše si za tú linku platí VW.
lenže tie linky s intervalom 8min môžeš preložiť do intervalu 4min a 12minútové do 6min. Pravda je tá, že linky idúce na rovnaký smer sa v Petržalke nedali prekladať - 80+81+92 = 12+8+20. Tu bol bordel vtedy a ešte sa dá povedať, že stále zostal v linkovaní našej MHD. V Petržalke treba nejaké kozmetické úpravy ako napr. vyriešiť NEpreklad 84 a 99, alebo spraviť podobný krok s L92 ako sa spravil s L50. Podľa mňa by bolo lepšie nasadzovať sólo autobusy na L92, teda ak dnes 3x spoj do hodiny s kapacitou 110 ľudí = 330, tak potom sóla s intervalom 12minút a vložené spoje pre VW, čiže v určenom čase by tam bol interval 6minút až počas špičky a klbáky by sa mohli nasadiť inde.
on myslel sprinter
Re #135953 luky133: ešte môžeš premenovať 31/39 prípadne ich zlúčiť do 31 a 131 resp. 39/139 a zase bude mať branko jedno voľné číslo pre linku na letisko...
Re #135959 M.C.: "by som bral to že teda si ich rozdelí Jurajov Dvor a Trnávka....dúfam že ich nedostane Petržalka" prečo? nemá náhodou najstarší vozový park? a aby mohli jazdiť na 133/32? si myslím, že aj tak niečo pôjde na 96tku, to je 5-6 vozov? aby bola zachovaná NP a zvýšená kapacita... niečo zožerie 95, ak ju šupnú cez apollo počas reko mosta, 68, možno 21 a je vybavené...
Re #135995 richi78: 78 sa dá stíhať na "+"?
to ešte nemá furt prachy na lepší house ako v bytovke? ? ja som čakal, že to čo naškrabal z pochybných zakázok už má našetrené na nejaký pekný pozemok niekde v okolí Slavína alebo v Rusovciach ?
ved prave. aj mne sa zdalo ze to bolo niekde spominute. neviem ci nahodou nie tu v diskusii. ze bolo nefunkcne alebo take nieco. tak preto ma prekvapilo ze ujo Z povedal ze vdaka tomu neboli skody horsie. a hovoril to pre obidva busy.
A ty si, doslovne povedané, idiot a k historickým vozidlám by t´a nemali púšt´at´ ani obzerat´. Čo je podl´a teba na takom historickom vozidle cenné? Však všetko sa dá vyrobit´. Teba by som zavrel do dielne a nedal ti žrat´ ani slopat´, kým by si nevyrobil podvozkový rám a elektrovýzbroj.
Ad 2:Netreba však zabúdať aj na taký faktor, že ľudia prichádzajú na zastávku prakticky neustále. Pri starom systéme mohla nastať situácia, že v jednu minútu naraz odídu spoje všetkých liniek a najbližších 8 minút nepôjde nič. Takže prvý nasledujúci spoj schytá nahromadených cestujúcich za dosť dlhú dobu. Pri novom systéme sa tiež síce môže stať že z dôvodu meškania jedného spoja môže nastať obdobná situácia, ale jej výskyt je predsa len zriedkavejší.
A toto je tiež jeden z dôvodov prečo nie dunčové linky 95/195 - jedna pôjde plná už z Vyšehradskej a druhá poloprázna od Technopolu.
Re #135959 M.C.: Hurá, rozdeľme zasa 40 vozov do všetkých vozovní, nech je v tom riadny bordel.
Re #135964 M.C.: Každý nový bus (okrem Citelisu, lebo jeho koncepcia vychádza z 20-rokov starého typu) má dnes šírku 2550 mm, takže na linku 95 budeme až do jej konca (alebo do konca mosta) nasadzovať historické Ikarusy a Karosy?
Re #135989 luky133: Ja skôr predpokladám, že za tú cenu dostane pár ľudí plnú výbavu na 4 kolesách pre osobné potreby.
Tam neviem kde by chceli spraviť konečnú. A ešte pri električke bude... Ale zase je to logické lebo už teraz niekedy Kuklovská nestíha a kebyže jazdí od konečnej 50% ľudí sa do toho nasáčkuje a dole vystúpi
mozno mu ide o to aby ludia z DD pouzivali viac MHD a on nemusel v aute stat v zapchach ? no neznie to logicky ? vsak ono nakoniec to nie je zle co robi, len keby to nebolo len na DD
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133