Reakcia na: Mischo1 #135534:
No ja by som si vedel predstaviť posilnenie 133 ráno po príchode Citelisov alebo to zariadiť tak, že 33 pôjde tesne pred 133 a tým aspoň pár ľudí (i keď by som ich niekedy pomenoval aj ináč) by nenadávalo, že aká je plná a ešte nervačili prečo sa neposunieme ďalej a nakoniec vždy aj tak vystúpia na Molecke... ? A ćo sa týka displayu na Molecke tak síce je vidieť cez Slnečný deň, ale ku večeru keď je už väčšia tma svieti príliš silno, že trvá niekoľko sekúnd kým zistíte čo tam svieti. Preto per budúcnosť by do takýchto displayov mohli zabudovať senzor svetla čo stojí zopár € navyše. ?
Re #135536 MatejBA: Keď tam spomínajú tie automaty tak som si spomenul na slová pred zavedením eura, že sa neoplatí dávať automaty na bankovy lebo bude euro. A teraz keď už je taktiež nie sú také automaty. Automaty na bankovky by som si vedel predstaviť len na pár miestach a to napr. na letisku, Hl. Stanici, As. Stanici s tým, že by brali mince + 5€ bankovky popr. aj 10€...
Kami
§ 3
Základná kvalifikácia
(1) Základnou kvalifikáciou je úroveň vedomostí a praktickej zručnosti potrebnej na bezpečné vedenie vozidla, na ktoré sa vyžaduje vodičské oprávnenie skupiny alebo podskupiny podľa § 2 ods. 1. Na získanie základnej kvalifikácie netreba mať vodičské oprávnenie niektorej zo skupín alebo podskupín uvedených v § 2 ods. 1.
(3) Povinnosť získať základnú kvalifikáciu sa nevzťahuje na vodičov, ktorí získali vodičské oprávnenie
a) do 10. septembra 2008, ak ide o vodičov vozidiel osobnej dopravy podľa § 2 ods. 1 písm. b)
Riadny zakladny kurz ma 280 h teorie, zrychleny 140 h teorie. Pri linke do 50 km staci zrychleny kurz.