no.ev.di.: Ahoj. No každý mesiac platím električenku podctivo od prvého ročníka jak som začal chodit do školy. Nečakal som pokial nastupi revizor a až potom, jasne chápem dobre pokuta je okis neberem to ale prečo jeho prvého skontroloval a nanho sa vykašlal a potom takto ma tam doslova uražal a podcenoval a tak? Este ktomu sa mi tam rehotal do ksichtu a ja som bol knemu slusny!!
no.ev.di.
1. pozdraví (nie je nutné)
2. oznámi kontrolu
3. vypýta si cestovný doklad
4. poďakuje, ak cestujúci má cestovný doklad
5. ak cestujúci nemá cestovný doklad, tak 4. bod vypadá a pýta si OP na vypísanie pokuty
6. doloží cestujúcemu potrebné informácie o možnosti platby a lehote
A aby to nevyzeralo, že nejak len revízorov monitorujem, tak podľa mňa cestujúci čo nemá lístok, by si mal rovnako odpustiť blbé komentáre a pod.
P.S.: Čo sa týka SMS lístkov, tak DPB zarába na tom viac ako dobre preto, lebo ľudia neposielajú SMSky v dostatočnom predstihu a potom je jasné, že sa cestujúci neúspešne odvolá voči sankcii. Za veľa hovorí skúsenosť, čo som nedávno zažil v L93 cestou zo Zochovej do Petržky. V momente ako revízor oznámil kontrolu lístkov, slečna poslala SMSku, ktorá jej došla 4min po odoslaní. Revízor ju skontroloval za 2min po odoslaní takže mala smolu. Navyše revízor zistil, že slečna SMS poslala v tom čase ako revízor cvakal svoj lístok. Tomu sa hovorí riadna vyčúranosť, ak si dotyčná myslela, že bude dakoho vodiť za nos. Ale pravda je na druhej strane aj to, že autobusy niekedy nechodia podľa CP, takže cestujúci hoc môže čakať na autobus čo ide napr. 15:05, ale môže mu dojsť zmeškaný čo mal prísť 14:57 a príde 15:02, pričom SMSku ešte nemá v mobile.