takže je prednejší preklad 30 a 37? Netvrdím, že nie je to potreba, je to predsa logické aby linky nechodili krátko po sebe a dopĺňali sa 30 a 37, ale aj 30 so 63 by mohli zladiť trochu aspoň.
"mimoriadnymi linkami 10 (Vozovňa Jurajov dvor - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Špitálska - Námestie Ľ. Štúra) a 214" ta linka 10 bude stat aj na safku? na stranke DP som nenasla ani odchody ani presnejsiu trasu ?
CapaCity... Rámcova zmluva je na 40ks, ale to neznamená, že všetky kúpia nie? Tako ako naše 25Trky ešte môžu kúpiť 6ks tušímže, ale zatiaľ ich nevidím.... ?
Mimochodom nedá sa niečo spraviť pre lepší preklad odochodov L30 a 63? Na mysli mám to aby vytvárali spolu presne interval 6/10-20/7-8//10. Viem, že L63 má dva spoje do hodiny počas sedla, ale keby mala odchody tak, aby vytvárala preklad s L61 v sedle na spoločnom úseku teda L61 by šla o X:00 X:20 X:40 a L63 by šla o X:10 a X30 a takto isto by sa rozložili odchody L30 a 63.
...Koľko by za ne dopravný podnik zaplatil, nie je ešte známe. "Bude to predmetom súťaže, teraz sa k tomu bližšie vyjadrovať nechcem," povedal Zahradník....
"Dúfam a pevne verím, že finančná kríza obstaranie vozov neohrozí," povedal Zahradník.
Dúfa, že neohrozí finančná kríza obstaranie 2 autobusov v tento rok a pritom teraz kupuje 35 + z tendra aspoň cca 20? ?
sú aj iné linky kde premávajú večer klbáky a oveľa menej vyťažené ako na L96. Kľudne by tam mohli ostať celodenne. 6 klbákov nie je tak veľa.
Keď už je reč o tom tak prečo DPB nedá namiesto troch kĺbových spojov do hodiny 4 až 5 spojov obsluhovaných sólo autobusov na linke 92? Kapacitne by to bolo to isté a bol by lepší interval, pričom by sa dali klbáky použiť na iné linky alebo do zálohy pre nosné linky.
to je sipka? hmm aha ? tie sucasne nase poznam, len som to este nevidela blikat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M3go
Ale ne viem že ich chodi viac ale neviem čo bude na tom pravdy.