Ináč keď už máme 32, 33, 35, 133, 135 a bude asi 36 aká má byť jej trasa a aké majú premávať na nej vozidlá nevie niekto? Lebo sa to stále mení... Ak 12m tak už vieme čo na nej bude premávať. ? ? ?
ked som to hovoril začiatkom leta že tu B961, B941 zostanu tak som bol ? a Bystrica ich až tak velmi nepotrebuje, kamarat mi tam robi a ten mi už začiatkom 07/09 hovoril že tie Karosy asi aj tak zostanu v BA...
SOLARISY !!! CITELISY !!! ?
Súhlasím,len ráno by Tedomy nepobrali všetkých ľudí - niektoré odchody z KUKL ( 7.04 32ka a 133ka - 6:58 ),inak je to zbytočný prepych.
Re #135110 kacka: To ja neviem, možno vybavoval DPB predlžovanie zmluvy pre BB Karosy,preto aj nejazdili cez prázdniny.
Mal by DPB vymenit na DD tie solarisi za citelisi, tie by tam bohate postacili a solarisi sa mozu vyuzit niekde inde, a budeme mat na DD okrem duobusov aj autobusy rovnakej znacky.... ?
Aj to je jeden z faktov prečo netreba . ? Dnešný stav stanice je otrasný,ale dá sa pochopiť,že sa čaká na tu mohutnú prestavbu a dovtedy sa tam, ani prstom nepohne. Pre mňa za mňa nech je tam opacha aká chce,len nech sa tam situácia už konečne zlepší.
Inak si myslím, že sa mohlo veľa zachovať z oblasti Staromestskej ulice keby, ten most ústil do tunela, popod mesto a na povrch vychdázal až tam ako ústi podjazd pod Hodžovo nám. Síce by sa dalo cez Nový mosť ísť len na smer Kollárovo nám. a Mýtna, ale aspoň by na Štefánikovej nebola taká premávka a to isté aj na Nám. 1. mája. Keby sa ešte zachovala električka cez Štefánikovu, tak by sa chodilo hromadne z Petržalky na Šafko s prestupom na L13 v trase HL.ST. - Hodžovo nám. - Šafárikovo nám., kto by chcel ísť na Hodžko, SAV a HL.ST. Na Predstaničnom námestí by sa prestupovalo na trolejbusové linky na Kramáre, Pražskú a Patrónku a bolo by hotovo. Dobudovala by sa trať cez Starý most do Petržalky a ľudia by chodili touto trasou do centra. A cez Nový most by premávali 4 linky - dve pod most a dve na Kollárovo nám. resp. Vazovovu
tak sa mi zdá, že najviac toho dosrali v Bratislave. Zničli historickú časť mesta, metro chceli - samozrejme megalomanský plán na prelome desaťročí krachol lebo krachol aj režim a tak máme holú riť. Nemáme ani metro, ani električku a o chvíľu ani autobusy nebudeme mať. Keď sa tak pozriem do ČR, tak koľko miest tam človek nájde s perfektnou sieťou elektrickej trakcie. Pýtam sa :"Prečo to tak nevyšlo aj v Bratislave?"
Pred 20-40 rokmi tu bola vláda jednej boľševickej strany, ktorá si uzurpovala patent na pravdu a neomylnosť. Takže strana rozhodla (ústredný výbor KSČ, ústredný výbor KSS, krajský, okresný, mestský výbor KSS) a bolo. Kto pyskoval (v krčme pri pive), toho ignorovali. Kto pyskoval viac, toho zavreli.
Podľa mňa je odbočenie Pražská-HS zbytočné budovať najmä kvôli tomu, že sa obratisko pred HS buď presunie do podzemia, alebo úplne zruší v rámci zastavania predstaničného priestoru ďalšou zbytočnou opachou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
karosaB952e