Reakcia na: luky133 #134342:
Cast z jednej z reakcii v diskusii pod staznostou...viac menej plne suhlasim...a taktiez odporucam si precitat celu diskusiu aj kompetentnym...
Cize zakaznik, ktory:
- dlhu dobu plati stvrtrocne listky (ma umysel platit za poskytnute sluzby)
- ked mu dojde stvrtrocny listok, tak pouzije rano SMS listok na cestu do prace
- poobede pouzije SMS listok, aby si siel predlzit stvrtrocny, avsak nastupi do vozidla este bez listka (ma umysel zaplatit, avsak spravi chybu v nastupe)
je v ociach DPB uplne rovnaky, ako nejaky frajerik, ktory si nekupuje listky vobec, pred revizormi uteka alebo si cvaka listky v moment ich nastupu a ma uz dve pokuty z minulosti - a preto mu to DPB musi dat zozrat pokutou v plnej vyske...
Mymochodom, pan pravnyk, na akej richlokvasenej PYLOTNEJ skole ste studovaly?
luky133
Sťažovateľka mi príde trochu divná, ale za druhé je to tak trochu blbé kvôli jednej min dať pokutu a určite by sa dalo preukázať kedy bola odoslaná SMS, ale to by DPB musel chcieť... A za ďalšie DPB by mohol zariadiť kurz slovenčiny pre zamestnancov lebo napísať "pylotná prevádzka" je trošku silné kafé pri odpovedi na sťažnosť (kebyže je to len dáky mail s odpoveďou na dáku otázku to sa ešte ako tak dá predýchať...) ?