Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: IGIs #134266:
v dnesnych spravach osobne zahradnik spominal 65.000. zrejme po odpocitani toho co pojde stranou ?
Reakcia na: IGIs #134268:
Sk alebo €? ?
Reakcia na: IGIs #134266:
tak neviem nakoniec koľko, pretože počas rozhovoru povedal 100 000 a na konci redaktorka 65 000 - po pravde si myslím, že to bude stáť 100 000/na 1 vozidlo 3766 Sk a nie 65 000/na 1 vozidlo 2448 Sk ?
Reakcia na: no.ev.di. #134253:

Ono je veľmi ťažko optimálne navrhnúť linkovanie v Bratislave. Bratislava má totiž veľmi nerovnomerné rozloženie radiál. A keby chcel človek zaviesť linky z jedného konca na druhý vychádza to len tak, že najviac liniek sa zbehne na Karloveskej/ Dúbravskej Radiále. Pretože spájať priamou električkovou linkou napr. Raču a Zlaté Piesky má sotva význam.
A mimo tej Hlavnej stanice ani súčasné linkovanie nie je podľa mňa nejako zlé -teda mám teraz namysli nevýlukové. Možno trochen sa viac "pohrať" s prekladmi na jednotlivých radiálach napr. 5 a 11, 1 a 5, 4 a 12.
Reakcia na: Preßburg.Germane #134264:
Ale ti asi uniklo, že na mýte do tej električky nastupuje dosť veľa ľudí.
Reakcia na: S499.1023 #134227:

Nechcem sa nejak moc starieť do linkovania, ale z osobných skúseností na "Hauptbahnhof" by bola rentabilnejšia linka po trase tej niekdajšej L14 miesto L2, L8 a hlavne L3. Čo som vysledoval drvivá vačšina ľudí vystúpi na Trnavskom / Račianskom mýte a ďalej ide už minimum. Aspoň poobede - možno ráno je situácia úplne iná, zrejme závisí kedy ide aký vlak.
od 15.8. udajne prebieha "generalne" cistenie vsetkych vozidiel za 65.000 Eur (tvba.sk)
Reakcia na: 2xT3SUCS #134257:
Truľo! Sa uvedom, že ten režim v akom električky premávajú, že to je paródia na NSMHD, kde majú mať spoje krátke intervaly. Pokiaľ viem DPB sa furt dušoval ako mu ide o to aby bolo menej spojov, kratšie intervaly a predovšetkým nabúrať filozofiu odvšadiaľ všade, čo sa mu podarilo len v Petržalke...
Bambusová revolúcia v doprave:

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5943 ?

Poplatky za MHD v Londýne sú najdrahšie:

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5944

Tuším ste tu spomínali Tisovec a Pohronskú Polhoru: (na konci článku)

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5942
2xT3SUCS-nie nemám. To tí len zle ukazuje. Tak mi napis na tento zelena.kacka@azet.sk. Toto dúfam už budeš vedet použiť : D
Reakcia na: kacka #134245:
čo? ty máš mailovú adresu plnú 20% a podobných znakov?! ?
neviem, nejak potrebujem asi dajaké adobe alebo čo...
Reakcia na: kecho #134254:
osobne sa domnievam, že to žiaľ nepôjde. kým sa omerajú a kým to omerané ktosi vystrihne a zošije (a následne sa zistí, že to strčili do vreca s nejakým iným menom, takže sa to bude párať a prerábať), budú nové chudátenká musieť nejaký ten týždeň pretrpieť v civile, čo je desná predstava ale snáď vydržia a potom si budú môcť plnými dúškami užívať pocit ničím nerušenej rozkoše z dederónu či čo je to za bordel...
Reakcia na: no.ev.di. #134251:
cvič, mojenko, cvič...
len s tým, K.R.A!!! neotravuj, je to čiste T V O J cvik, nik iný s tým (našťastie) nemá nič spoločné... ?
Reakcia na: platicMHD #134255:
čisto teoreticky by to mohlo byť tým, že nejazdia podľa TVOJICH hodiniek, hm...
Preco chodia 53-jky z konecnej Trnavske myto skor, nez je uvedene v cp? Napriklad aj teraz - mala ist 15:36 a isla uz 15:34..
Reakcia na: S499.1023 #134252:
bolo, pokiaľ viem ako jediné vhodné je t3mp-ho linkové vedenie s jednou linkou na radiálu. Čo sa tu predostreli návrhy s dvoma linkami na radiálu tak nikto nebol spokojný. A čo sa týkalo výsledku auditu tak trasa L3 Rača - Vazovova - Ružinov bola zamietnutá okamžite.
Reakcia na: no.ev.di. #134246:
Ale prosímťa, prestaň blúzniť. Keď neviem piecť chlieb, tak to neznamená, že si musím piecť vlastný alebo navrhovať novú receptúru.
K linkovému vedeniu nie je potrebné vymýšľať žiadne ďalšie riešenia, všetko tu už bolo.
Reakcia na: MatejBA #134250:
zaisté, že by šlo spraviť z týchto štyroch liniek dve, ale to aby asi nepredýchali dôchodcovia a tí čo nevedia pochopiť že keby sa namiesto 3liniek po 5spojov/h zaviedla jedna s 15spojmi/h, že by nešlo o zhoršenie kapacity. Ak toto ľudia pochopia, tak je vyhrané. Pre začiatok by som redukciu počtu električkových liniek a posilňovanie intervalov cvičil na modeli dve linky/radiála v intervale 8//15 a špeci interval 6//12 na Vajnorskej radiále.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.