Ad schôdza: Ak som to správne pochopil tak tento rok by tých nových informačných systémov do trolíkov malo byť na 20 až 25 trolov. Tých VP by malo byť v DPB 6-7 uvidi ako s dodávateľskými firmami. Tento rok ak nové autobusy, tak iba kompreSORy a v 2004 tender na plyňáky, ale zrejme aj nafta. To znamená, že dodávky asi 2005, mne to tak vychádz
Tá 7114 sa mi nezdá, lebo tá ma schované transparenty, to by muselo bať ináč vymyslené.
Jasne nech sa martin vráti nech sem chodí to je v pohode, ale nech nezabúda, že sem chodia lokalpatrioti, hlavne BA, tak nech na ňu nenadáva. Robí si nepriateľov a silných odporcov. Zo mňa áno.
tulenique: hento som nečítal, ale už dávnejšie som počul, že stiahli všetko čo bolo vyrobené v čechách a potrebujú pomoc od okolitých štátov. Hm... zlaté české ručičky. Že tie vozne boli životu nebezpečné.
neoplan: bol si na schôdzi?
riko: no kde, kedy a ako vás spoznám.

Jasne nech sa martin vráti nech sem chodí to je v pohode, ale nech nezabúda, že sem chodia lokalpatrioti, hlavne BA, tak nech na ňu nenadáva. Robí si nepriateľov a silných odporcov. Zo mňa áno.
tulenique: hento som nečítal, ale už dávnejšie som počul, že stiahli všetko čo bolo vyrobené v čechách a potrebujú pomoc od okolitých štátov. Hm... zlaté české ručičky. Že tie vozne boli životu nebezpečné.
neoplan: bol si na schôdzi?
riko: no kde, kedy a ako vás spoznám.
tr3mp
Čo sa týka diaľníc, severný ťah ako priorita spojenia východu a západu Slovenska je v situácii, keď sa odvolávame na zlú ekonomickú situáciu, rušíme železnice a pritom sa presadzuje drahý severný variant (drahý prinajmenšom pre množstvo tunelov). Južnej trase stačí 1 (Rožňava) alebo najviac dva (v prípade severného obchvatu Nitry) tunely je plytvanie peniazmi. Je pravda, že aj Liptov, či Žilina potrebujú kvalitné cestné spojenie, ale investorov treba priviesť do ekonomicky najslabších oblastí a to sú najmä juh a východ. Inak budú tieto regióny (a nie vlastnou vinou) brzdiť celé Slovensko.